AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik echt heel makkelijk, maak je maar geen zorgen.
Ik ken maar 1 persoon die het niet gehaald heeft en die was ook wel heel dom

Ik kom hem op stage halen:)
Ja ben er niet heel bang voor, maar heb hem volgende week nodig bij een klant. Dus wel noodzakelijk dat ik in 1x haal.
Wel chill dat ze dat vanuit je stage aanboden. Toch wel een kleine pré als je de arbeidsmarkt opgaat.

aambei

Ja ben er niet heel bang voor, maar heb hem volgende week nodig bij een klant. Dus wel noodzakelijk dat ik in 1x haal.
Wel chill dat ze dat vanuit je stage aanboden. Toch wel een kleine pré als je de arbeidsmarkt opgaat.

Oh ja dan is het vervelend ja. Anders moet je maar even reageren, dan doe ik het wel voor je:D

Ja was wel voordeel ja. Had het anders bij mijn minor gehaald. Maar is inderdaad wel een pre ja.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Sterkte man

Inb4 hele broek onder het bloed bij volgende squat sessie

Oh ja dan is het vervelend ja. Anders moet je maar even reageren, dan doe ik het wel voor je:D

Ja was wel voordeel ja. Had het anders bij mijn minor gehaald. Maar is inderdaad wel een pre ja.
Uitslag duurt 5 werkdagen en over 6 werkdagen nodig...
Gewoon ff in 1x doen dus, anders gebruik ik jouw VCA nummer wel bij de klant :roflol:

Sinds half 4 vastzitte in de file ...............

Gym dicht door lekkage:(

Homo muziek hier in de gym val zo wat in slaap tussen m'n setjes

Homo muziek hier in de gym val zo wat in slaap tussen m'n setjes

Dat is echt zwaar frustrerend idd. Heb vaak eigen muziek mee, maar niet altijd. Staat vaak radio veronica of sky radio aan bij ons daar word ik echt boos van, het is gvd een sportschool geen bejaardentehuis. Gelukkig ben ik al zo lang lid dat ik vind dat ik hem dan op een andere zender mag zetten.

Griep... Vooral de koorts haat ik

Dat is echt zwaar frustrerend idd. Heb vaak eigen muziek mee, maar niet altijd. Staat vaak radio veronica of sky radio aan bij ons daar word ik echt boos van, het is gvd een sportschool geen bejaardentehuis. Gelukkig ben ik al zo lang lid dat ik vind dat ik hem dan op een andere zender mag zetten.

wat ga je haten op radio veronica hommel

omfg die laatste aflevering van suits :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Radio veronica is niet meer wat het was nu somertijd er weg is.

De seizoensfinale van Mr Robot is een dag uitgesteld :(

> Whats app die er ondertussen al meer dan een uur uit ligt omdat 'back-up maken van berichten', wat die uit zichzelf doet blijkbaar net zoals 50% batterij verklote erbij goffer. Mis de tijden waarin telefoons van €150 nog zo zeldzaam waren dat ze daadwerkelijk normaal functioneerde. Tegenwoordig redden ze het niet eens meer 1 jaar. Heb candy crush en gym app erop gezet zelf en foto's e.d. op SD kaart, alsnog zeiken dat die vol zit -.-

> OV kaart die verlopen was en nieuwe kaart gekregen die het gewoon niet doet. t*fus veel gezeik met aanvraag van weer een nieuwe kaart gehad. Voor moeten betalen (net zoals voor de eerste nieuwe kaart) en krijg te horen 'kun je terug vorderen omdat onze fout, zit formulier bij de kaart die ik je stuur'. Kaart ontvangen zonder formulier ofc.
Gevoel dat ze me weer naaien en de kaart het niet doet, zo ff proberen.
Alleen deze week al 5x naar OV klantenservice gebeld en 2 formulieren ingevuld om überhaupt de kaarten te ontvangen.

Zoveel stress aan einde van vakantie is niet het.

Terug
Naar boven