XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Idd

Zo vaak gepoept dat ik er gewoon een schrale anus van heb

Ah you think schrale anus is your ally? You merely adopted de schrale anus. I was born with it, molded by it. I didn't see de niet-schrale anus until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

no homo natuurlijk

Schoolherstart...

Een hoop snotapen die in het rond stuiteren van de zenuwen, scholen die verwachten dat je op een avond tijd 100 kilo gommen, balpennen en stiften verzamelt 'want morgen hebben ze die zeker en vast nodig!!!', dan krijgen ze allemaal nog eens 25 brieven mee met allerlei gelul dat er niet toe doet, maar wel gelezen en ondertekend moet worden...

Vandaag deel 2 waarschijnlijk.

suc6 mat!

koud & verkouden :(

& best wel kut rooster. Heb iedere dag 1 of 2 uurtjes college dus iedere dag heen wen weer :(

Laatst bewerkt:
Ah you think schrale anus is your ally? You merely adopted de schrale anus. I was born with it, molded by it. I didn't see de niet-schrale anus until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding!

no homo natuurlijk

You think that's bad? Try aambeien for a change...

volgende week begint mijn cursus chinees :roflol:

Als het je dag verpest, waarom doe je het dan? :roflol:
Of zit het bij je opleiding in?

moesten keuzevakken kiezen. ik had gekozen voor fitnesstrainer a en evidence based practice. had me op de eerste dag gelijk ingeschreven dus alles was nog vrij en kon gewoon de vakken kiezen die ik graag wou. kreeg ik echt weken later een mailtje dat evidence based practice niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen en ik een ander vak moest kiezen en toen zaten alle goede vakken uiteraard al vol.. :o

moesten keuzevakken kiezen. ik had gekozen voor fitnesstrainer a en evidence based practice. had me op de eerste dag gelijk ingeschreven dus alles was nog vrij en kon gewoon de vakken kiezen die ik graag wou. kreeg ik echt weken later een mailtje dat evidence based practice niet doorgaat vanwege te weinig aanmeldingen en ik een ander vak moest kiezen en toen zaten alle goede vakken uiteraard al vol.. :o

Hahaha klote :roflol:
Nja, dan weet je in ieder geval dat als je op vakantie gaat naar China, je de taal wel spreekt (als het goed gaat :o )

.

Laatst bewerkt:
Alsof 10 maanden fulltime stage niet erg genoeg is ook nog eens de stagebegeleider gekregen die ik juist niet wou, met een kans van 1 op 20 :grumble:

Terug
Naar boven