XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Komt door al dat trainsurfen, goed voor de aanmaak van test

School tot half 3 :(

van 8 tot half 5 werken, dan een uur naar eindhoven rijden voor avond school van 6 tot half 10

please tell me more about your problems :rolleyes:

school combineren met werk is echt fucked up... had je beter eerst gewoon school kunnen doen :) maarja dat is altijd achteraf :P

school combineren met werk is echt fucked up... had je beter eerst gewoon school kunnen doen :) maarja dat is altijd achteraf :P

vanaf het mbo begonnen met leren en werken. toen opleiding afgerond en verder gegaan op het hbo, twee jarige opleiding afgerond (associate degree) die een middag en een avond was. nu nog 2 jaar verder voor me bachelor maar dat is twee avonden ipv middag en avond.

En ga jij maar eens van een volledig salaris naar noppes :rolleyes:

Ik vind juist dat ik de goeie keus heb gemaakt. Baas betaalt grootste gedeelte van mijn studie, kostentechnisch is dit een slimme keus geweest

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

vanaf het mbo begonnen met leren en werken. toen opleiding afgerond en verder gegaan op het hbo, twee jarige opleiding afgerond (associate degree) die een middag en een avond was. nu nog 2 jaar verder voor me bachelor maar dat is twee avonden ipv middag en avond.

En ga jij maar eens van een volledig salaris naar noppes :rolleyes:

huh heb je zelfde AD als ik gedaan, ik heb die ook vorig jaar afgerond, ik heb wel maar 1 avond gehad en nu bachelor ook 1 avond

Had me zelf al helemaal rijk gerekend, keek ik naar het verkeerde loonstrookje :(

nu pas wakker en moet om 4 uur alweer trainen :(

:$

Cliché, net een vlet gemaakt op mijn witte hemd.

Die AI's mee laten lopen helpt niet echt aan zn tepel te zien.

ik zou adhv deze foto nou niet meteen durven stellen dat hij dikke gyno heeft

zn vp is gewoon niet bijzonder laag en hij heeft gewoon buffe tepels volgens mij

verder echt 11/10 debielheid wel

Terug
Naar boven