MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

School weer begonnen :s

Hele dag code schrijven in snik heet lokaal rip

Beter dan eten bakken in snikhete toerbus

Tijdens boodschappen doen denken: welke mong**l heeft alles onder de melk gesmeerd? Er vervolgens achterkomen dat ik zelf al de hele tijd een lek pak melk meesleep in m'n mandje..

last scoop of protein, f*ck!

Tijdens boodschappen doen denken: welke mong**l heeft alles onder de melk gesmeerd? Er vervolgens achterkomen dat ik zelf al de hele tijd een lek pak melk meesleep in m'n mandje..

marvin.png

.

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Een paar chillen gasten, maar doordat er in (niet zelfgekozen) groepen wordt gewerkt, zit ik in de dames klas :o

straks word ik zo'n 'one of the girls' nicht :o

Doe er je voordeel mee, als je kunt leren denken als een vrouw, zal dat makkelijker gaan met het omgaan met vrouwen.

Klas ontmoet, niemand lift.
ik ook niet

Nadat mijn tattoo artiest vorige week mijn afspraak heeft moeten annuleren ivm een geknelde zenuw heeft ie vandaag mijn afspraak voor komende vrijdag ook afgezegd, zo raakt mijn sleeve nooit af :mad:

Nadat mijn tattoo artiest vorige week mijn afspraak heeft moeten annuleren ivm een geknelde zenuw heeft ie vandaag mijn afspraak voor komende vrijdag ook afgezegd, zo raakt mijn sleeve nooit af :mad:

Fuuark. Ken het gevoel. De mijne moest ooit mijn afspraak verzetten omdat hij in z'n hand gebeten was door z'n hond. Balen!

True natural, want voor je 21ste mag je nog geen AAS gebruiken.

Terug
Naar boven