AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom rijde nacht treinen zo langzaam?

Meer dan anderhalf uur doen over een stukje van 50 minuten

In

Geen fijne racks in nieuwe gym. Gewoon in deze hele stad is niet eens 1 chille gym

Net live treinspringer meegemaakt

Ayyy

Al die klote regen, overal doorweekt aankomen net op een dag dat je wat afspraken hebt..

Zat je in de stoptrein of sprinter?
M'n vriendin zat in de stoptrein :o

Ik stond op het station lol, wie de f**k gooit zichzelf nou 100m voor een station voor de trein? Zag wel wat shit liggen enzo best nasty. Kwartiertje later kwamen de wouten alles afzetten en opruimen

Ik stond op het station lol, wie de f**k gooit zichzelf nou 100m voor een station voor de trein? Zag wel wat shit liggen enzo best nasty. Kwartiertje later kwamen de wouten alles afzetten en opruimen

Dit komt misschien als een schok, maar meestal zijn dat mensen die hun leven zat zijn en besluiten er een eind aan te maken, 100 meter voor een station (of op het station, zoals een oude vriend van ons gezin en tevens buurjongen deed).

handig toch in de buurt van een station springen

daar zijn vaak treinen :thumb:

Dan ben je nog debieler, naast het feit dat je duizenden mensen uren vertraging aannaait probeer je ze ook nog een trauma te bezorgen.

Hang jezelf lekker op in de bezemkast ofzo

denk niet dat de meeste zelfmoordplegerts daar at that point nog aan denken of uberhaupt om geven

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

en het is nou eenmaal nogal een effectieve en easily accessible manier van er een einde aan maken

Bij Eindhoven, Tongelre zojuist ook al iemand. Gaat lekker vandaag.

Een stoptrein is een sprinter.

Heb ook eens zelfmoord gepleegd, maar vond het toch een beetje overroepen.

Dan ben je nog debieler, naast het feit dat je duizenden mensen uren vertraging aannaait probeer je ze ook nog een trauma te bezorgen.

Hang jezelf lekker op in de bezemkast ofzo

Ja en wie vind je dan?
Hoe je het ook doet je traumatiseert altijd iemand, en ik denk dat je op dat moment liever onbekende mensen naait dan dat je je eigen moeder het aan moet doen je van de strop af te halen.

Ja en wie vind je dan? Hoe je het ook doet je traumatiseert altijd iemand, en ik denk dat je op dat moment liever onbekende mensen naait dan dat je je eigen moeder het aan moet doen je van de strop af te halen.

Moet gewoon netjes en humaan kunnen. Onverantwoord fokken als konijnen is helemaal prima maar er simpelweg uit kunnen stappen als een leven is geleefd ho maar.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven