- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Reported
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reported
Not srs
Door school, werk en theorie examen ben ik morgen 13 uur van huis weg. Nog niet geleerd, rip.
Gewoon niet over de A2 rijden
Ik rijd daar nooit en krijg nooit een boete
Middelste traject? Dat klopt volgens mij niet hoorEen week geleden zeg ik, na inwendig aarzelen, hardop tegen mijn vriendin: ik heb echt al lang geen verkeersboete meer gehad. Direct al spijt klop ik op het dichtsbijzijnde stuk hout.
Vandaag ligt er zo'n gevreesde paarse envelop.
Vanuit Utrecht naar Amsterdam op de 5 baans A2. Ik ben me maar al te bewust van de trajectcontrole en houdt me op die weg dan ook zeker aan de snelheid. Bij Maarssen wordt aangegeven: tussen 19:00 - 06:00 uur mag je 130. Het was 1:30 uur dus ik zet mijn cruisecontrol op 130.
Wat blijkt. De trajectcontrole van ca. 20 km bestaat uit 3 trajecten. Waarvan het middelste traject het bord 100 heeft zonder het bordje uitzondering 19:00 - 06:00. Over dit traject van 2,7 km lenge mag je dus geen 130 maar 100 km/uur. Dit zelfde 5 baans strakke asfalt. Dit totaal onveranderd stukje weg tov die kilometer daar voor.
Ik reed daar dus 129, gecorrigeerd 125.
Kosten: € 224.-
f**k het flitsboetebeleid.
Je hebt op 2/3 ofzo, bij Vinkeveen geloof ik, dat de snelweg een flauwe bocht naar links maakt (gezien van Utrecht naar Amsterdam). Vanaf daar heb je dan dat bord dat jij beschrijft. Wel heel vies inderdaad.
Middelste traject? Dat klopt volgens mij niet hoorJe hebt op 2/3 ofzo, bij Vinkeveen geloof ik, dat de snelweg een flauwe bocht naar links maakt (gezien van Utrecht naar Amsterdam). Vanaf daar heb je dan dat bord dat jij beschrijft. Wel heel vies inderdaad.
Ik lees net toevallig dat je vanaf a.s. vrijdag overal tot 20 km te hard mag rijden, daar flitsen ze niet meer voor vanwege stakingen. Ook vaste flitsers![]()
Ik zie dat dus echt niet gebeurenwordt wel geflitst, enkel niet geincasseerd volgens mij
is er trouwens geen uitsluitsel gegeven dat na de CAO acties die bonnen niet alsnog worden geïncasseerd

Middelste traject? Dat klopt volgens mij niet hoorJe hebt op 2/3 ofzo, bij Vinkeveen geloof ik, dat de snelweg een flauwe bocht naar links maakt (gezien van Utrecht naar Amsterdam). Vanaf daar heb je dan dat bord dat jij beschrijft. Wel heel vies inderdaad.
Ik lees net toevallig dat je vanaf a.s. vrijdag overal tot 20 km te hard mag rijden, daar flitsen ze niet meer voor vanwege stakingen. Ook vaste flitsers![]()
Verkapt kijk-mij-een-auto-met-cruiscontrol-hebben-post.Een week geleden zeg ik, na inwendig aarzelen, hardop tegen mijn vriendin: ik heb echt al lang geen verkeersboete meer gehad. Direct al spijt klop ik op het dichtsbijzijnde stuk hout.
Vandaag ligt er zo'n gevreesde paarse envelop.
Vanuit Utrecht naar Amsterdam op de 5 baans A2. Ik ben me maar al te bewust van de trajectcontrole en houdt me op die weg dan ook zeker aan de snelheid. Bij Maarssen wordt aangegeven: tussen 19:00 - 06:00 uur mag je 130. Het was 1:30 uur dus ik zet mijn cruisecontrol op 130.
Wat blijkt. De trajectcontrole van ca. 20 km bestaat uit 3 trajecten. Waarvan het middelste traject het bord 100 heeft zonder het bordje uitzondering 19:00 - 06:00. Over dit traject van 2,7 km lenge mag je dus geen 130 maar 100 km/uur. Dit zelfde 5 baans strakke asfalt. Dit totaal onveranderd stukje weg tov die kilometer daar voor.
Ik reed daar dus 129, gecorrigeerd 125.
Kosten: € 224.-
f**k het flitsboetebeleid.
Ja baambrugge was het. Ja helaas zit ik niet in de stakingen.
Ik kan hier niet eens boos meer van worden. Dit is gewoon Nederland. Triest.
Nu we toch aan het zeiken zijn op NL, wie ergert zich nog meer aan al die artikelen over de immigratie uit Syrie etc. Fucking hell, ik kan er zo slecht tegen dat ik moet aanzien wat voor beslissingen de EU maakt. Begrijp me niet verkeerd, vluchtelingen moeten opgevangen worden. Maar niet aan de andere kant van de wereld. PERMANENT. Dat zo weinig mensen bedenken dat een groot deel gelukszoekers zijn en dat zij zich bovendien voortplanten als kool. Mensen die 1000 jaar achterlopen, met een religie die niet mengt met onze normen en waarden. Ook nog eens zeer aannemelijk dat we over een generatie tienduizenden huftertjes erbij hebben, afstammelingen van onze import. Waarom moeten die mensen een PERMANENTE verblijfsvergunning krijgen? De reden dat we ze helpen is omdat ze zijn gevlucht. Het deel dat ook daadwerkelijk gevlucht is dan. Alsof de situatie in Syrië over 5 of 10 jaar sowieso nog hetzelfde is. En niet genoegen nemen met verblijven in Hongarije. Natuurlijk, ik snap dat je liever in Duitsland zit. Maar die reden is niet vanwege veiligheid, dus dat maakt je een gelukszoeker. Man man man.Ja baambrugge was het. Ja helaas zit ik niet in de stakingen.
Ik kan hier niet eens boos meer van worden. Dit is gewoon Nederland. Triest.