Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.804
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik ben al m'n emigratieplannen aan het uitstippelen.Nu we toch aan het zeiken zijn op NL, wie ergert zich nog meer aan al die artikelen over de immigratie uit Syrie etc. Fucking hell, ik kan er zo slecht tegen dat ik moet aanzien wat voor beslissingen de EU maakt. Dat zo weinig mensen bedenken dat een groot deel gelukszoekers zijn en dat zij zich voortplanten als kool. Mensen die 1000 jaar achterlopen, met een religie die niet mengt met onze normen en waarden. Ook nog eens zeer aannemelijk dat we over een generatie tienduizenden huftertjes erbij hebben, afstammelingen van onze import. Waarom moeten die mensen überhaupt een PERMANENTE verblijfsvergunning krijgen? De reden dat we ze helpen is omdat ze zijn gevlucht. Het deel dat ook daadwerkelijk gevlucht is dan. Alsof de situatie in Syrië over 5 of 10 jaar sowieso nog hetzelfde is. En niet genoegen nemen met verblijven in Hongarije. Natuurlijk, ik snap dat je liever in Duitsland zit. Maar die reden is niet vanwege veiligheid, dus maakt dat je een gelukszoeker. Man man man.

, en de VS zal vast stijgen.