MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nu we toch aan het zeiken zijn op NL, wie ergert zich nog meer aan al die artikelen over de immigratie uit Syrie etc. Fucking hell, ik kan er zo slecht tegen dat ik moet aanzien wat voor beslissingen de EU maakt. Dat zo weinig mensen bedenken dat een groot deel gelukszoekers zijn en dat zij zich voortplanten als kool. Mensen die 1000 jaar achterlopen, met een religie die niet mengt met onze normen en waarden. Ook nog eens zeer aannemelijk dat we over een generatie tienduizenden huftertjes erbij hebben, afstammelingen van onze import. Waarom moeten die mensen überhaupt een PERMANENTE verblijfsvergunning krijgen? De reden dat we ze helpen is omdat ze zijn gevlucht. Het deel dat ook daadwerkelijk gevlucht is dan. Alsof de situatie in Syrië over 5 of 10 jaar sowieso nog hetzelfde is. En niet genoegen nemen met verblijven in Hongarije. Natuurlijk, ik snap dat je liever in Duitsland zit. Maar die reden is niet vanwege veiligheid, dus maakt dat je een gelukszoeker. Man man man.
Ik ben al m'n emigratieplannen aan het uitstippelen.

Ik ben al m'n emigratieplannen aan het uitstippelen.
Ik zit er srs ook over na te denken om later te verhuizen. Hoef ik me nu minder druk te maken om deze situatie en zit ik straks niet met een half Islamitisch land opgescheept. Ohja, en geen BPM.

Ik zit er srs ook over na te denken om later te verhuizen. Hoef ik me nu minder druk te maken om deze situatie en zit ik straks niet met een half islamitisch land opgescheept. Ohja, en geen BPM.
Het is alleen moeilijk om een goed land te vinden. Als je gaat emigreren wil je uiteraard ook een beter klimaat, en dan blijven er eigenlijk bar weinig landen over die dan ook nog een beetje beschaafd zijn.

Huidige plan is voorlopig om hier flink veel geld te verdienen.

Had ik ook verteld dat het een comfortabele 21 graden celcius in de auto was?
Celcius? CELCIUS?

Mijn huidige plan is wachten tot galen zo smerig rijk is dat hij genoeg disposable income heeft om stomme dingen te doen. Ik word dan zijn fulltime social media correspondent.

Zojuist weer een reminder om te emigreren. Ik loop net naar de keuken en er staat een jongeman met een Noord-Afrikaans uiterlijk direct voor m'n keukenraam naar binnen te gapen :roflol:

Het is alleen moeilijk om een goed land te vinden. Als je gaat emigreren wil je uiteraard ook een beter klimaat, en dan blijven er eigenlijk bar weinig landen over die dan ook nog een beetje beschaafd zijn.

Huidige plan is voorlopig om hier flink veel geld te verdienen.

Celcius? CELCIUS?
VS? :p
Zolang je niet in de noordelijke staten gaat wonen heb je een topklimaat. Als je in een suburb gaat wonen heb je ook weinig last van het minder beschaafde. Je moet alleen wel even wennen aan een lager gemiddeld IQ. Maar goed, hier daalt het op een gegeven moment natuurlijk ook met al die import :o, en de VS zal vast stijgen.

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Zojuist weer een reminder om te emigreren. Ik loop net naar de keuken en er staat een jongeman met een Noord-Afrikaans uiterlijk direct voor m'n keukenraam naar binnen te gapen :roflol:
Wie gaat er dan ook in Almere wonen :roflol:

VS? :p
Zolang je niet in de noordelijke staten gaat wonen heb je een topklimaat. Als je in een suburb gaat wonen heb je ook weinig last van het minder beschaafde. Je moet alleen wel even wennen aan een lager gemiddeld IQ. Maar goed, hier daalt het op een gegeven moment natuurlijk ook met al die import :o, en de VS zal vast stijgen.
Ja, iets als Miami is natuurlijk heerlijk, maar ik zie mezelf al 23x levenslang krijgen in de VS voor het downloaden van een Disney-film. Het heeft nogal wat minder beschaafde kanten.

jr7akj.jpg

Ja, iets als Miami is natuurlijk heerlijk, maar ik zie mezelf al 23x levenslang krijgen in de VS voor het downloaden van een Disney-film. Het heeft nogal wat minder beschaafde kanten.
Hoeveel kans heb je nou weer om daar voor veroordeeld te worden :roflol:
Verder doe je volgens mij geen dingen waar je de cel voor in moet right

Hoeveel kans heb je nou weer om daar voor veroordeeld te worden :roflol:
Verder doe je volgens mij geen dingen waar je de cel voor in moet right
Of iets anders stoms he. Dat ik perongeluk weer net met m'n auto iemand aanrijd die vervolgens met een leger advocaten tienmiljoenmiljard uit me weet te trekken.

veel plezier in de US als ze er achter komen dat je een boek hebt geschreven over AAS.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven