Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, iets als Miami is natuurlijk heerlijk, maar ik zie mezelf al 23x levenslang krijgen in de VS voor het downloaden van een Disney-film. Het heeft nogal wat minder beschaafde kanten.

Ik dacht dat jij wel iets van VPN's afwist...

Galen weet iets niet ???
:p

Canada is de GOAT.

inb4 basmca

australië :cool:

denk niet dat deze vluchtelingengolf nederland nou echt compleet gaat islamiseren. Zoveel zijn het er ook niet en er wordt ook een deel teruggestuurt. Begrijp me niet verkeerd elke vluchteling is er een te veel als het aan mij ligt maar er wonen al bijna 2 miljoen niet-westerse allochtonen hier. denk niet dat een tonnetje (of 2) vluchtelingen echt een merkbaar verschil maakt.

emigreren lost ook niet iets op imo. elk land heeft wel zijn problemen, Nederland heeft een achterlijk links asielbeleid mede mogelijk gemaakt door de regentelijke overlords in Brussel maar Amerika heeft veruit de slechtste criminaliteitscijfers van de westerse wereld om maar iets te noemen.

Dtf3lEI.png

denk niet dat deze vluchtelingengolf nederland nou echt compleet gaat islamiseren. Zoveel zijn het er ook niet en er wordt ook een deel teruggestuurt. Begrijp me niet verkeerd elke vluchteling is er een te veel als het aan mij ligt maar er wonen al bijna 2 miljoen niet-westerse allochtonen hier. denk niet dat een tonnetje (of 2) vluchtelingen echt een merkbaar verschil maakt.

emigreren lost ook niet iets op imo. elk land heeft wel zijn problemen, Nederland heeft een achterlijk links asielbeleid mede mogelijk gemaakt door de regentelijke overlords in Brussel maar Amerika heeft veruit de slechtste criminaliteitscijfers van de westerse wereld om maar iets te noemen.
Krijgen veel meer minderen dan wij en ook op jongere leeftijd. Dan zijn het er straks opeens een stuk meer...

Vancouver heeft 2x zoveel neerslag als NL, no thanks jeff

Ohja helemaal vergeten! Australië sws. Alleen beetje jammer dat het zo ver is :p

Wil er sws nog een keer voor langere tijd naar toe. Als klein kind geweest met ouders en als ik dan al die foto's terugkijk wauw.
En er woont familie dus 1+1=australië

Krijgen veel meer minderen dan wij en ook op jongere leeftijd. Dan zijn het er straks opeens een stuk meer...

nou zoek een vrouw om je p**mel in te steken en get to work

een betere wereld begint bij jezelf!!!

als je nog een chick over hebt ik zoek er nog 1

Ik moet nog 700 kcal maar ik wil naar bed en het alarm staat er al op :mad:

Terug
Naar boven