Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

of 2 maanden bulken :o en dan voor 600+ gaan :D

ik doe zelf wss wel 74 :(

Ja, weeg momenteel rond de 80kg. 2 maanden beetje afvallen én watercut lijkt me niet zo belastend

Ben het serieus aan het overwegen.

Binnen 2 maanden 6+ kg afvallen (met het risico dat je te veel weegt en niet mee mag doen (op papier)) lijkt mij te veel risico, aangezien je ook je kracht wilt behouden.

Binnen 2 maanden 6+ kg afvallen (met het risico dat je te veel weegt en niet mee mag doen (op papier)) lijkt mij te veel risico, aangezien je ook je kracht wilt behouden.

Ik ben op de hoogte van alle risico's, sterker nog, bij de DRC-cup was ik al grof de fout in gegaan.

Voor mezelf denk ik dat het haalbaar is, maar zoals Meaantje al aangeeft kan ik ook bulkend de 83kg ingaan. Wat overigens ook niet verkeerd is.

Ik ben op de hoogte van alle risico's, sterker nog, bij de DRC-cup was ik al grof de fout in gegaan.

Voor mezelf denk ik dat het haalbaar is, maar zoals Meaantje al aangeeft kan ik ook bulkend de 83kg ingaan. Wat overigens ook niet verkeerd is.

Ik zou op dit punt gewoon niet te hard bulken of cutten. Wat minder eten kan wel, zodat je voor jezelf wat lager in gewicht komt (meer wilks, meer zekerheid om mee te kunnen doen), maar zou wel je kracht gelijk houden.

Mooi, ze is dus waarschijnlijk der baan kwijt.

De trein vandaag niet reed enogal een belangrijke afspraak had...

srs? dan moet je ook echt flink falen..

sloom als neuk, vandaag deed ze de hele dag over iets waar 2 uur voor staat.
nooit iets voor anderen over.
respect not even once.
5x ziek dit jaar rofl.
liever lui dan moe.
en ook gewoon dom.

Terug
Naar boven