MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik weeg ook maar 53kg dan hé, met 17% bf.

Mijn gf heeft deze week 1x haar pil vergeten te nemen.
Mijn nicht is ooit is zwanger geworden omdat ze haar pil 1x niet had genomen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zegt ze. Er wordt niet voor niets pas aangeraden om extra contraceptie te nemen bij het vergeten van 2 pillen (achter elkaar) :p

Zegt ze. Er wordt niet voor niets pas aangeraden om extra contraceptie te nemen bij het vergeten van 2 pillen (achter elkaar) :p
Ja. En geen vrouw die gaat toegeven als ze regelmatig de pil vergeet (of erger, als ze het vergeet omdat ze het erop gokt. Die gekken heb je ook).
Die cijfers geven absoluut een vertekend beeld.

Er zijn ook vrouwen zwanger geworden terwijl ze 100% van de keren dat het moest, hun pil innamen.

Het ligt er ook aan in welke week van de strip ze het is vergeten, op basis daarvan is ook de actie die ze moet doen, anders.
Geloof dat als het in de eerste week is en 1x is vergeten, het risico nog even klein is als wanneer ze gewoon elke dag inneemt.
Antibiotica en sint-janskruid vergroten het risico nog meer dan 1x de pil vergeten in de eerste week.
Is ook nog afhankelijk van de pil

Ben met de dood bedreigd:(:(

O ja nog van deze week

>wil je zaterdag 7:15-12 werken.
>ok
>krijgt mailtje dat het in de avond is

Gelukkig wel 185% betaald :)

Ja. En geen vrouw die gaat toegeven als ze regelmatig de pil vergeet (of erger, als ze het vergeet omdat ze het erop gokt. Die gekken heb je ook).
Die cijfers geven absoluut een vertekend beeld.

Is ook nog afhankelijk van de pil

Inderdaad, hoor altijd van die verhalen van ja zwanger geworden, slik altijd netjes de pil.

Allemaal gelul omdat ze waarschijnlijk bewust het risico namen

1,5 uur moeten wachten voor upgrade naar OS X El captain, vervolgens foutmelding en weer opnieuw beginnen..

Inderdaad, hoor altijd van die verhalen van ja zwanger geworden, slik altijd netjes de pil.

Allemaal gelul omdat ze waarschijnlijk bewust het risico namen

Waarschijnlijk ja, niet 'allemaal' want de pil geeft alsnog geen 100% bescherming. De kans bestaat ook gewoon dat een vrouw zwanger wordt, ondanks dat ze alles gewoon heeft ingenomen.

@Patriciaa ''en geen vrouw'', er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen. Zijn vast vrouwen die wel zeggen ''ja ik vergeet/vergat het regelmatig''.

Er zijn ook vrouwen zwanger geworden terwijl ze 100% van de keren dat het moest, hun pil innamen.

Het ligt er ook aan in welke week van de strip ze het is vergeten, op basis daarvan is ook de actie die ze moet doen, anders.
Geloof dat als het in de eerste week is en 1x is vergeten, het risico nog even klein is als wanneer ze gewoon elke dag inneemt.
Antibiotica en sint-janskruid vergroten het risico nog meer dan 1x de pil vergeten in de eerste week.
Ze zat in week 2 volgens mij. Was wel haar 2e strip, ze had ze doorgenomen omdat ik anders geen birthdayseks kon krijgen:(

Nja, ze was de pil niet vergeten, maar ze had griep en moest braken. Volgens haar 1x, mja je weet nooit. Ze had toen wel een abortus laten doen en wist het 2 jaar later pas
Mag nu alleen nog met condoom, dat feel wanneer je dat al meer dan een jaar niet meer hebt gebruikt

Hallo anabolen steroïden junkies!

Ze zat in week 2 volgens mij. Was wel haar 2e strip, ze had ze doorgenomen omdat ik anders geen birthdayseks kon krijgen:(

Nja, ze was de pil niet vergeten, maar ze had griep en moest braken. Volgens haar 1x, mja je weet nooit. Ze had toen wel een abortus laten doen en wist het 2 jaar later pas
Mag nu alleen nog met condoom, dat feel wanneer je dat al meer dan een jaar niet meer hebt gebruikt

Zeggen dat je allergisch bent voor rubber, goede reden om via de achteringang binnen te treden.

Terug
Naar boven