Badfella
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
200 gr rijst (ongekookt) met 200 gr kip, 300 gram broccoli en 500 ml ijs en nog steeds honger..
Dat zijn kansenjongeren waar Nederland trots op moet zijn!sloom als neuk, vandaag deed ze de hele dag over iets waar 2 uur voor staat.
nooit iets voor anderen over.
respect not even once.
5x ziek dit jaar rofl.
liever lui dan moe.
en ook gewoon dom.
Je leert het nog wel.200 gr rijst (ongekookt) met 200 gr kip, 300 gram broccoli en 500 ml ijs en nog steeds honger..
Opgeruimd staat netjes toch?Tijdens vuilnisophalen zat er nog een zwerver in de grote maxi container. Lag bijna in de vrachtwagen.
sloom als neuk, vandaag deed ze de hele dag over iets waar 2 uur voor staat.
liever lui dan moe.
en ook gewoon dom.

als ik niet erg klantvriendelijk en gezellig was dan was ik er om deze redenen ook allang uitgedonderd![]()

Mij fl*kkeren ze er ook uit in maart 2017, maakt niet veel uit want ga dan toch in het buitenland stage lopen.
Mooi tot ze je opwacht en paar tikken geeft omdat je alleen maar gymkracht hebt, en geen functional strength.

Mijn gf heeft deze week 1x haar pil vergeten te nemen.
Mijn nicht is ooit is zwanger geworden omdat ze haar pil 1x niet had genomen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
jepZat dat menuknopje op youtube niet eerst rechts van het logo?
Mijn gf heeft deze week 1x haar pil vergeten te nemen.
Mijn nicht is ooit is zwanger geworden omdat ze haar pil 1x niet had genomen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom naar 076 dan als je durft!haar vriend is wel echt zo iemand '' waar je bang voor moet zijn ''
gelukkig geef ik echt geen enkele neuk om dat soort dingen.
pics?