XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Idd mooi combinatie: zusje zwz psycho en stunna jaartje op de tren is ook psycho.

Shit, zo'n ex heb ik. Klinkt als de ideale vrouw voor moi! Hoe oud is je zusje? En is een brunette?

Ik ben 26, kan prima toch? Ik zie hier wel een toekomst in

ik bied 1 lama namens stunna

Heb je nog wat pics? Dan kan ik kijken of ze afhaalmateriaal is.

me moeder hield der tegen toen ze in de gang met een keukenmes naar me toen kwam :thumb:
Wtf man, sick. Overweeg het volgende eens.

Ik had ook altijd alleen maar ruzie met mijn broer(toen hij nog thuis woonde), op een gegeven moment gewoon besloten het contact helemaal te verbreken. Geen hoi of doei, geen goedemorgen of welterusten. Geen gefeliciteerd wanneer hij jarig is, gewoon 0 contact. Daarna dus geen ruzie meer gehad, en heb nog steeds geen contact met hem, nu zo'n 5/6 jaar schat ik.

Lijkt me in jouw geval misschien het beste.

Heeft ze geen borderline of zo? Misschien zou ze eens hulp moeten zoeken.

Wtf man, sick. Overweeg het volgende eens.

Ik had ook altijd alleen maar ruzie met mijn broer(toen hij nog thuis woonde), op een gegeven moment gewoon besloten het contact helemaal te verbreken. Geen hoi of doei, geen goedemorgen of welterusten. Geen gefeliciteerd wanneer hij jarig is, gewoon 0 contact. Daarna dus geen ruzie meer gehad, en heb nog steeds geen contact met hem, nu zo'n 5/6 jaar schat ik.

Lijkt me in jouw geval misschien het beste.

Heeft ze geen borderline of zo? Misschien zou ze eens hulp moeten zoeken.

Probleem is ze terroriseert me moeder, dat vind ik het ergste.

Een Facebook vriend gaat trouwen, sudden realize dat ik de tijd toch wel snel gaat :(

Terug
Naar boven