AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

OnePlus Two besteld maar het duurt veel te lang voordat hij eindelijk verzonden is......

Flipt me moeder he, ze heeft teveel macht over me moeder.

Helpt trouwens ook niet, ze moet weg voor er echt erge dingen gaan gebeuren.

Vanmiddag naar me oom en tant dan bespreken wat beste is, politie, jeugdzorg of iets anders.

Dat ze een mes pakt, is dat niet onmacht omdat ze je anders niet aan kan? Het beste wat je kan doen is uit huis gaan, of zij. It's time to fly out of the nest.

>even een dutje doen
>4 uur later: WAAR BEN IK?!

Vanochtend een tabletje T5 genomen en de hele dag al een beetje last van mijn zij.. lekker hoor...

Verkeerde barcode met mfp gescanned, nu heb ik nog maar 200 kcal over en nog 80 proton te gaan. rip

bohh.

rekt van de dag.

it hurts.

aVzAARC.jpg

Zit alleen op de bank, te lachen om iets op m'n telefoon.
Komt m'n pa binnen: Kun je ophouden met lachen, je hebt zo'n vervelende gniffelende lach.
1323642424001.jpg

Ja, vervelend voor je.
"Niks vervelend voor me, ga gewoon weg of stop ermee."
Moet ik nou echt stoppen met het fysiek uiten van plezier omdat jij je eraan stoort?
"Ja."
Je hoort mij toch ook niet klagen als ik noodgedwongen mee moet kijken naar dat pauper sbs6 en jij stuk ligt te gaan om 'lachen om home videos' een programma wier doelgroep de gemiddelde 14-jarige met down syndroom is?

Gaat ie janken die f**got.

Geloof het of niet maar mijn vader en ik hebben niet zo'n beste band.

Zit alleen op de bank, te lachen om iets op m'n telefoon.
Komt m'n pa binnen: Kun je ophouden met lachen, je hebt zo'n vervelende gniffelende lach.
1323642424001.jpg

Ja, vervelend voor je.
"Niks vervelend voor me, ga gewoon weg of stop ermee."
Moet ik nou echt stoppen met het fysiek uiten van plezier omdat jij je eraan stoort?
"Ja."
Je hoort mij toch ook niet klagen als ik noodgedwongen mee moet kijken naar dat pauper sbs6 en jij stuk ligt te gaan om 'lachen om home videos' een programma wier doelgroep de gemiddelde 14-jarige met down syndroom is?

Gaat ie janken die f**got.

Geloof het of niet maar mijn vader en ik hebben niet zo'n beste band.

ouders laten huilen -1

Terug
Naar boven