Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stiefvader heeft darmoperatie gehad en alle ontlasting doet enorm veel pijn.
Resultaat is dat hij nu niet kan/wil eten en blijft afvallen. En ik heb het iedee dat nu door slechte voeding zijn herstel ook langzamer is.
Zou het een goed idee zijn om hem weightgainers te geven, ( van ON, 80 20 eiwit verhouding) ?

Anders iemand betere ideeën?
Doel is zo min mogelijk ontlasting.

veel vlees en weinig plantaardig spul misschien?
omdat dit makkelijker te verteren en minder ontlasting geeft (weet dit niet zeker)

zuivel lijkt mij sowieso geen goede idee

veel vlees en weinig plantaardig spul misschien?
omdat dit makkelijker te verteren en minder ontlasting geeft (weet dit niet zeker)

zuivel lijkt mij sowieso geen goede idee
Nee met water aanleggen indd.
Of zou het al een probeem zijn dat het 25 gram whey?

Van wat ik weet geeft vlees juist veel ontlasting?

Resultaat is dat hij nu niet kan/wil eten en blijft afvallen. En ik heb het iedee dat nu door slechte voeding zijn herstel ook langzamer is.
Zou het een goed idee zijn om hem weightgainers te geven, ( van ON, 80 20 eiwit verhouding) ?

Vezelrijk voedsel, en veel water laten drinken.

vertyfde knie crew checkin in

Moeder kwam thuis terwijl ik aan het showeren was, keiharde punk op. Meteen gezeik :o

Dus weightgainer is wel een goed idee of niet aant nu dus nog geen duidelijk antwoord verder.

Vezelrijk voedsel, en veel water laten drinken.

juist niet man. Vezels zijn per definitie iets wat niet opgenomen word en dus voor ontlasting zal zorgen.

ik zou eerder dokters advies vragen en mss voeding uit infuus? En verder dus vezel arm voedsel (vlees is vezel arm)

juist niet man. Vezels zijn per definitie iets wat niet opgenomen word en dus voor ontlasting zal zorgen.

ik zou eerder dokters advies vragen en mss voeding uit infuus? En verder dus vezel arm voedsel (vlees is vezel arm)

dit, en de celwanden van dierlijke producten zijn makkelijker te verteren dan celwanden van plantaardige producten daarom leek het mij ook beter.
honden schijten van een dieet van alleen maar vers vlees een heel stuk minder, maar weet niet of dit bij mensen ook het geval is.

dat dacht ik dus ook.

Ik dacht dat hij dunne ontlasting wilde zodat het geen pijn meer deed. Dan is vezelrijk toch juist aan te raden?

dan wel idd voor meer ontlasting. Loopt wel soepeler dan. Zijn ook nog wel speciaal soort vezels (psyllium vezels) die voor soepelere ontlasting kunnen zorgen

als je lekker dunne schijt wil gewoon alleen chocomel drinken

dat komt er serieus hetzelfde uit als hoe het erin gaat

-

Laatst bewerkt:
Ligt Piratebay eruit, al dagen niet meer geupdate:
[Link niet meer beschikbaar]

bohh 2 scoops jack3d.

koppijn
ego niet te zuinig.
crash keihard.

wel ramgoede train.

Ik pas bijna geen enkel overhemd meer uit m'n kast :(

Ben je niet bang dat hij dat helemaal steentjes kan poepen?
Meestal als je veel te weinig drinkt, te weinig vezels neemt, of veeel te weinig vetten neemt, dat alles keihard en droog wordt. Tenminste, als het daaro van zichzelf al niet zo soepeltjes gaat. Maar je wil ook niet dat hij extra kramp krijgt

Maar veel sterkte voor hem!

dit, en de celwanden van dierlijke producten zijn makkelijker te verteren dan celwanden van plantaardige producten daarom leek het mij ook beter.
honden schijten van een dieet van alleen maar vers vlees een heel stuk minder, maar weet niet of dit bij mensen ook het geval is.
De hele spijsvertering is anders bij een hond. De maag is een zuurder, en wordt zuurder naar mate er meer rauw vlees gevoerd wordt. Het zit langer in het darmkanaal dan bij ons (logisch, want bij herbivoren zit het langer in de maag -of magen-).
En daarbij zit er in hondenvoer veel vulmiddel omdat het goedkoper is, en omdat menig eigenaar graag veel voer geeft. Vaak is het hoofdbestandsdeel zelfs rommel wat slecht opgenomen wordt

Terug
Naar boven