- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
knieen voelen weer lekker vertyft na de training
tfw upperbody training en alsnog knie aids

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
knieen voelen weer lekker vertyft na de training
tfw upperbody training en alsnog knie aids

Nee met water aanleggen indd.veel vlees en weinig plantaardig spul misschien?
omdat dit makkelijker te verteren en minder ontlasting geeft (weet dit niet zeker)
zuivel lijkt mij sowieso geen goede idee
Vezelrijk voedsel, en veel water laten drinken.Stiefvader heeft darmoperatie gehad en alle ontlasting doet enorm veel pijn.
Resultaat is dat hij nu niet kan/wil eten en blijft afvallen. En ik heb het iedee dat nu door slechte voeding zijn herstel ook langzamer is.
Zou het een goed idee zijn om hem weightgainers te geven, ( van ON, 80 20 eiwit verhouding) ?
Anders iemand betere ideeën?
Doel is zo min mogelijk ontlasting.
juist niet man. Vezels zijn per definitie iets wat niet opgenomen word en dus voor ontlasting zal zorgen.
ik zou eerder dokters advies vragen en mss voeding uit infuus? En verder dus vezel arm voedsel (vlees is vezel arm)
juist niet man. Vezels zijn per definitie iets wat niet opgenomen word en dus voor ontlasting zal zorgen.
ik zou eerder dokters advies vragen en mss voeding uit infuus? En verder dus vezel arm voedsel (vlees is vezel arm)
Ik dacht dat hij dunne ontlasting wilde zodat het geen pijn meer deed. Dan is vezelrijk toch juist aan te raden?juist niet man. Vezels zijn per definitie iets wat niet opgenomen word en dus voor ontlasting zal zorgen.
Ben je niet bang dat hij dat helemaal steentjes kan poepen?Stiefvader heeft darmoperatie gehad en alle ontlasting doet enorm veel pijn.
Resultaat is dat hij nu niet kan/wil eten en blijft afvallen. En ik heb het iedee dat nu door slechte voeding zijn herstel ook langzamer is.
Zou het een goed idee zijn om hem weightgainers te geven, ( van ON, 80 20 eiwit verhouding) ?
Anders iemand betere ideeën?
Doel is zo min mogelijk ontlasting.
De hele spijsvertering is anders bij een hond. De maag is een zuurder, en wordt zuurder naar mate er meer rauw vlees gevoerd wordt. Het zit langer in het darmkanaal dan bij ons (logisch, want bij herbivoren zit het langer in de maag -of magen-).dit, en de celwanden van dierlijke producten zijn makkelijker te verteren dan celwanden van plantaardige producten daarom leek het mij ook beter.
honden schijten van een dieet van alleen maar vers vlees een heel stuk minder, maar weet niet of dit bij mensen ook het geval is.