Jawel, nu wel, leer er maar mee leven!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt toch ook gewoon de sloten laten vervangen als ze weg is? In het ernstige geval schopt je moeder jou eruit, maar dan ben je ook van het gezeik af.
lees mijn postJa dus wat je wil zeggen is spring door 3 heopels om niet te bereiken wat ik wil en zelfs misschien het huis uit gezet worden. Want mijn moeder geeft haar gewoon een nieuwe sleutel en ik zit met het gezeur.
En dat is trouwens preciea wat ze wil, mij het huis uit, ik ben het enige wat tissen haar een totale macht staat.
Ja dus wat je wil zeggen is spring door 3 heopels om niet te bereiken wat ik wil en zelfs misschien het huis uit gezet worden. Want mijn moeder geeft haar gewoon een nieuwe sleutel en ik zit met het gezeur.
En dat is trouwens preciea wat ze wil, mij het huis uit, ik ben het enige wat tissen haar een totale macht staat.
Weet niet wat jij je moeder allemaal wil laten meemaken maar nog een jaar of 6 overheerst, mentaal mishandeld en financeel uitgeknepen door mijn zusje omdat ik er niet meer ben gun ik haar nou niet echt.
Kei ironischIs er eigenlijk een onderwerp waar Hell het wel met de meerderheid eens is?
Dat hipster recalcitrante gedrag is zo achterhaald.
En dan waarschijnlijk ook nog denken dat je slimmer bent dan de meerderheid van de "schapen" in plaats van vertrouwen te hebben in de common sense van je mede forumgebruikers.
ik ben helemaal geen doktor
gewoon aangifte blijven doen dan volgt er uiteindelijk wel een huisverbod voor haar, in ieder geval melding maken op het moment dat het aan de gang is, daarna kan verplichte hulpverlening worden opgestart
Is er eigenlijk een onderwerp waar Hell het wel met de meerderheid eens is?
Dat hipster recalcitrante gedrag is zo achterhaald.
En dan waarschijnlijk ook nog denken dat je slimmer bent dan de meerderheid van de "schapen" in plaats van vertrouwen te hebben in de common sense van je mede forumgebruikers.
moeten er wel fatsoenlijke strafbare feiten zijn anders heb je er geen kut aanNouja ik dacht dat ze naar mijn oom en tante ging maaar toen ik net thuis kwam zat ze in de tuin.
Dus als het indd weer gebeurd moet ik maar gewoon de politie bellen.
moeten er wel fatsoenlijke strafbare feiten zijn anders heb je er geen kut aan
inbe4 DUS HET MOET EERST FOUT GAAN VOOR DE POLITIE WAT DOET
Wat doet ze eigenlijk de hele dag ?nou, het regend verder strafbare feiten van haar kant, nog geen week geleden gevalletje keukenmes.
verder zijn doodsbedreigingen een strafbaar feit toch?
http://www.vooreenveiligthuis.nl/het-gaat-bij-mij-thuis-niet-goed/
Dat is denk ik een wat handigere website dan dit forum (waar sommige mensen met strafbare oplossingen komen).
ja als er niemand getuigt en er geen letsel is heb je een 1vs1 verhaal die op niks uitlooptnou, het regend verder strafbare feiten van haar kant, nog geen week geleden gevalletje keukenmes.
verder zijn doodsbedreigingen een strafbaar feit toch?
het probleem is dat mijn moeder niet tegen haar gaat getuigen, en ik als bohh toch inminddels wel iets grotere vent dan gemiddeld de politie bel om huiselijk geweld te melden van een klein zusje ik toch wel het weer zie gebeuren dat ik de lul ben aan het eind.
@Stunna was al voorMisschien moet ze gewoon een keer gewoon flink genomen worden
daffy
grab your c**k