AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Das een limburger die telt niet

Edit o :roflol:

Je kunt toch ook gewoon de sloten laten vervangen als ze weg is? In het ernstige geval schopt je moeder jou eruit, maar dan ben je ook van het gezeik af.

Ja dus wat je wil zeggen is spring door 3 heopels om niet te bereiken wat ik wil en zelfs misschien het huis uit gezet worden. Want mijn moeder geeft haar gewoon een nieuwe sleutel en ik zit met het gezeur.

En dat is trouwens preciea wat ze wil, mij het huis uit, ik ben het enige wat tissen haar een totale macht staat.

Weet niet wat jij je moeder allemaal wil laten meemaken maar nog een jaar of 6 overheerst, mentaal mishandeld en financeel uitgeknepen door mijn zusje omdat ik er niet meer ben gun ik haar nou niet echt.

Ja dus wat je wil zeggen is spring door 3 heopels om niet te bereiken wat ik wil en zelfs misschien het huis uit gezet worden. Want mijn moeder geeft haar gewoon een nieuwe sleutel en ik zit met het gezeur.

En dat is trouwens preciea wat ze wil, mij het huis uit, ik ben het enige wat tissen haar een totale macht staat.
lees mijn post

Is er eigenlijk een onderwerp waar Hell het wel met de meerderheid eens is?

Dat hipster recalcitrante gedrag is zo achterhaald.

En dan waarschijnlijk ook nog denken dat je slimmer bent dan de meerderheid van de "schapen" in plaats van vertrouwen te hebben in de common sense van je mede forumgebruikers.

Weet niet wat jij je moeder allemaal wil laten meemaken maar nog een jaar of 6 overheerst, mentaal mishandeld en financeel uitgeknepen door mijn zusje omdat ik er niet meer ben gun ik haar nou niet echt.

Ik zei ook iets over aangifte doen, lijkt mij dat je niet veel meer kan doen of wel?

En dan waarschijnlijk ook nog denken dat je slimmer bent dan de meerderheid van de "schapen" in plaats van vertrouwen te hebben in de common sense van je mede forumgebruikers.
Kei ironisch

ik ben helemaal geen doktor

gewoon aangifte blijven doen dan volgt er uiteindelijk wel een huisverbod voor haar, in ieder geval melding maken op het moment dat het aan de gang is, daarna kan verplichte hulpverlening worden opgestart

Nouja ik dacht dat ze naar mijn oom en tante ging maaar toen ik net thuis kwam zat ze in de tuin.

Dus als het indd weer gebeurd moet ik maar gewoon de politie bellen.

Ga je nou serieus janken, omdat ik een eigen mening heb en niet met de kudde meeloop? Natuurlijk zijn er heel veel dingen waar ik het mee eens ben, maar ik ga niet overal zetten ''ja ben ik mee eens'', elke keer dat ik het met een onderwerp eens ben.

Ik vind mijzelf niet slimmer, maar om nu ''zusje doodslaan'' common sense te noemen..nah..

fotokei01.jpg

Nouja ik dacht dat ze naar mijn oom en tante ging maaar toen ik net thuis kwam zat ze in de tuin.

Dus als het indd weer gebeurd moet ik maar gewoon de politie bellen.
moeten er wel fatsoenlijke strafbare feiten zijn anders heb je er geen kut aan

inbe4 DUS HET MOET EERST FOUT GAAN VOOR DE POLITIE WAT DOET

moeten er wel fatsoenlijke strafbare feiten zijn anders heb je er geen kut aan

inbe4 DUS HET MOET EERST FOUT GAAN VOOR DE POLITIE WAT DOET

nou, het regend verder strafbare feiten van haar kant, nog geen week geleden gevalletje keukenmes.

verder zijn doodsbedreigingen een strafbaar feit toch?

het probleem is dat mijn moeder niet tegen haar gaat getuigen, en ik als bohh toch inminddels wel iets grotere vent dan gemiddeld de politie bel om huiselijk geweld te melden van een klein zusje ik toch wel het weer zie gebeuren dat ik de lul ben aan het eind.

Misschien moet ze gewoon een keer gewoon flink genomen worden

daffy

grab your c**k

nou, het regend verder strafbare feiten van haar kant, nog geen week geleden gevalletje keukenmes.

verder zijn doodsbedreigingen een strafbaar feit toch?

het probleem is dat mijn moeder niet tegen haar gaat getuigen, en ik als bohh toch inminddels wel iets grotere vent dan gemiddeld de politie bel om huiselijk geweld te melden van een klein zusje ik toch wel het weer zie gebeuren dat ik de lul ben aan het eind.
ja als er niemand getuigt en er geen letsel is heb je een 1vs1 verhaal die op niks uitloopt

hang een camera op of film het een en ander zoals je nu ook deed, leg een digitaal dossier aan, hou een lokgboek bij en doe daarna mass aangifte, succes guaranteed

Terug
Naar boven