XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

irnosch rofflol hell heb jij wel opgelet op school roflmao

ik weet nog toen mijn moeder me altijd nog een sprookje vertelde voor het slapen gaan

een daarvan was een wereld waar hell93 niet altijd perse gelijk moest krijgen.

Dit alles, omdat ik blijkbaar een andere mening heb dan merendeel van de personen. Wat kunnen sommige zich daar toch druk om maken zeg :roflol:
Inderdaad triest dat je erop in gaat. Het geappige eraan is dat mensen wel zeggen dat ik anders ben IRL dan op internet (zoals 90% van de mensen), maar zij zelf ook niet naar mij toe zullen komen IRL met woorden als ''dom wicht'' etc.

ik weet nog toen mijn moeder me altijd nog een sprookje vertelde voor het slapen gaan

een daarvan was een wereld waar hell93 niet altijd perse gelijk moest krijgen.

Ik hoef geen gelijk te krijgen, ik blijf bij mijn mening :roflol: (over die video). Dat iedereen het anders vindt, moeten zij zelf weten.

Dit alles, omdat ik blijkbaar een andere mening heb dan merendeel van de personen. Wat kunnen sommige zich daar toch druk om maken zeg :roflol:
Inderdaad triest dat je erop in gaat. Het geappige eraan is dat mensen wel zeggen dat ik anders ben IRL dan op internet (zoals 90% van de mensen), maar zij zelf ook niet naar mij toe zullen komen IRL met woorden als ''dom wicht'' etc.

komt dat omdat je IRL je bek niet open durft te trekken?
niet lullig bedoeld, ik ben gewoon nieuwsgierig

Niet zo gemeen mannen! We zijn allemaal wat gevoeliger irl... :o

Pak je irl ook een woordenboek erbij als iemand volgens jou een woord niet in de juiste context gebruikt

ik kan IRL wel proberen dom wicht tegen je te zeggen maar waarschijnlijk versta je het toch niet :( :(

f**k mijn online leven

Lol je kent me niet G

je kent me niet

ben jij IRL ook gevoeliger Hoody? Dan ben je wel erg gevoelig! :o :o

verder komt zn zusje ook helemaal niet herkenbaar in beeld...

nu doet geluid het wel

enige verschil tussen jouw zusje en die van mij is dat die van jou wat meer kanker gebruikt, verder lijkt een een normale puber

Van 18.

Vind het trouwens niet echt heel normaal dat je dag in dag uit je moeder dood wenst als je niet krijgt wat je wil.

Van 18.

Vind het trouwens niet echt heel normaal dat je dag in dag uit je moeder dood wenst als je niet krijgt wat je wil.
owh is ze 18 ? wat is het probleem dan, je moeder moet haar gewoon uit huis fl*kkeren

niet volgens regels leven? doei

Terug
Naar boven