- Waardering
- 15.917
Ah dankje
Als dat irnosch is, dan vind je dus eigenlijk dat ik niet de grootste muil op het forum heb en irl niet een autist ben.
Goed bezig
![]()
Anders google je ironisch even, dom wicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dankje
Als dat irnosch is, dan vind je dus eigenlijk dat ik niet de grootste muil op het forum heb en irl niet een autist ben.
Goed bezig
![]()
Ironie (uit het Grieks: εἰρωνεία (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd of getoond wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt.
filmpje van me zusje voor de mensne die nog intresse hadden

ik weet nog toen mijn moeder me altijd nog een sprookje vertelde voor het slapen gaan
een daarvan was een wereld waar hell93 niet altijd perse gelijk moest krijgen.
(over die video). Dat iedereen het anders vindt, moeten zij zelf weten.Dit alles, omdat ik blijkbaar een andere mening heb dan merendeel van de personen. Wat kunnen sommige zich daar toch druk om maken zeg
Inderdaad triest dat je erop in gaat. Het geappige eraan is dat mensen wel zeggen dat ik anders ben IRL dan op internet (zoals 90% van de mensen), maar zij zelf ook niet naar mij toe zullen komen IRL met woorden als ''dom wicht'' etc.
Pak je irl ook een woordenboek erbij als iemand volgens jou een woord niet in de juiste context gebruiktDit alles, omdat ik blijkbaar een andere mening heb dan merendeel van de personen. Wat kunnen sommige zich daar toch druk om maken zeg
Inderdaad triest dat je erop in gaat. Het geappige eraan is dat mensen wel zeggen dat ik anders ben IRL dan op internet (zoals 90% van de mensen), maar zij zelf ook niet naar mij toe zullen komen IRL met woorden als ''dom wicht'' etc.
komt dat omdat je IRL je bek niet open durft te trekken?
ik kan IRL wel proberen dom wicht tegen je te zeggen maar waarschijnlijk versta je het toch nietDit alles, omdat ik blijkbaar een andere mening heb dan merendeel van de personen. Wat kunnen sommige zich daar toch druk om maken zeg

Dit alles, omdat ik blijkbaar een andere mening heb dan merendeel van de personen. Wat kunnen sommige zich daar toch druk om maken zeg
irl ben jij een vieze vuile vetklep
ik kan IRL wel proberen dom wicht tegen je te zeggen maar waarschijnlijk versta je het toch niet![]()
f**k mijn online leven

nu doet geluid het wel
enige verschil tussen jouw zusje en die van mij is dat die van jou wat meer kanker gebruikt, verder lijkt een een normale puber
owh is ze 18 ? wat is het probleem dan, je moeder moet haar gewoon uit huis fl*kkerenVan 18.
Vind het trouwens niet echt heel normaal dat je dag in dag uit je moeder dood wenst als je niet krijgt wat je wil.