AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verdomme, zie op popcorntime een film (Always Watching, film wat lijkt over Slenderman te gaan, horror) die ik wil kijken, super lang moeten wachten tot hij klaar was met downloaden, kom ik er halverwege de film achter dat ik Operator zit te kijken.. :( Ze hebben gewoon de verkeerde torrent bij 'Always Watching' gestopt :grumble:
Weg anderhalf uur van m'n avond.
Al met al wel een goede film, maar toch.

Vastgevroren ruitewissers vanmorgen waardoor ik te laat aankwam op werk..

Verdomme, zie op popcorntime een film (Always Watching, film wat lijkt over Slenderman te gaan, horror) die ik wil kijken, super lang moeten wachten tot hij klaar was met downloaden, kom ik er halverwege de film achter dat ik Operator zit te kijken.. :( Ze hebben gewoon de verkeerde torrent bij 'Always Watching' gestopt :grumble:
Weg anderhalf uur van m'n avond.
Al met al wel een goede film, maar toch.

Jeetje, waarom betaal je niet gewoon voor die film? En ook nog gaan zeuren als het niet naar wens is, ben je wel helemaal goed?

hnnnng vrouwen die met kanker schelden 10/10 would bang.
Haha you wot meight dat zusje van jou.

Het is niet gratis, is nogal een verschil. Vanuit dat standpunt kun je net zo goed alles stelen lolololol

Het is voor mij gratis, voor wie is het niet gratis dan?
''Niet gratis'' is iets anders dan ''niet toegestaan''. Ik kan me niet voorstellen dat jij nooit iets doet dat niet toegestaan is :roflol:

Vanochtend wakker geworden door de kou. Dan weet je dat de winter-depressie er ook aan zit te komen..

Oef bericht dat mijn oude baas, wiens baan ik heb overgenomen na zijn pensioen van een ladder gevallen is bij zijn vakantiehuisje in het buitenland.
Hij heeft o.a. zijn sleutelbeen, oogkas en wervelkolom gebroken. Hij heeft een schedelbasisfractuur en bloedingen bij de hersenen (die nu wel minder worden). Hij ligt nu met name op IC omdat hij een middelmatig trauma heeft opgelopen en de artsen hem goed in de gaten moeten houden. Ze kunnen geen verdere prognose geven, wel dat het een lang verhaal zal gaan worden. Hij mag ook niet vervoerd mag worden.
Hij deed ook nog trajecten in mijn team, dus behalve zorgen om hem, een hoop regelwerk.
Morgen en donderdag naar de andere kant van NL om zaken van hem over te nemen en op zoek naar nieuwe onderwijskundigen...

Bae ziet opeens in dat ze niet genoeg tijd heeft voor een serieuze relatie :(

Forever alone :mad:

Bae ziet opeens in dat ze niet genoeg tijd heeft voor een serieuze relatie :(

Forever alone :mad:

Bae

...

B8Db_k6IIAAGF0I.jpg

100g ongekookte rijst. Clean eten is niet de leef.

Terug
Naar boven