Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Again struggles with da pc men.

Morgen workshop geven van 2 uur lang..

Nu al enorm nerveus

choo choo

Wou aan school beginnen (2 uur geleden) en zie dat er een nieuwe Broscience video is.

Rip slaap.

Gister met MP mn schouder naar de pl**ris weten te werken. Kan amper mn jas aan trekken.

• Like
Waarderingen: Obee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I Feel ya, ook 1.5 maand single geweest. Dats not it main. Sinds zondag weer GF ;)

ik ben al zo'n beetje 20 jaar single. had een tijdje terug feels voor een chick maar dat kon niks worden. feels gingen weer weg en nu heeft ze gister weer lekker uitgelegd waarom het niks kon worden en nu voel ik me weer een t*ring autist met feels :)

ik ben al zo'n beetje 20 jaar single. had een tijdje terug feels voor een chick maar dat kon niks worden. feels gingen weer weg en nu heeft ze gister weer lekker uitgelegd waarom het niks kon worden en nu voel ik me weer een t*ring autist met feels :)

Je moet ook geen contact hebben met haar als t niks wordt. Krijg je steeds die klote feels.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aOmNXvv_460s_v1.jpg

Same here 22 years and still counting

Heb je het al eens geprobeerd bij de andere sekse?

Terug
Naar boven