5keer5
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 207
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen workshop geven van 2 uur lang..
Nu al enorm nerveus
Workshop 'feedback geven'... nu wel gelukkig voor de klas, maar later voor vreemden

fucking link!!!!Wou aan school beginnen (2 uur geleden) en zie dat er een nieuwe Broscience video is.
Rip slaap.

I Feel ya, ook 1.5 maand single geweest. Dats not it main. Sinds zondag weer GF![]()

ik ben al zo'n beetje 20 jaar single. had een tijdje terug feels voor een chick maar dat kon niks worden. feels gingen weer weg en nu heeft ze gister weer lekker uitgelegd waarom het niks kon worden en nu voel ik me weer een t*ring autist met feels![]()
Je moet ook geen contact hebben met haar als t niks wordt. Krijg je steeds die klote feels.

Same here 22 years and still countingik ben al zo'n beetje 20 jaar single. had een tijdje terug feels voor een chick maar dat kon niks worden. feels gingen weer weg en nu heeft ze gister weer lekker uitgelegd waarom het niks kon worden en nu voel ik me weer een t*ring autist met feels![]()
Heb je het al eens geprobeerd bij de andere sekse?ik ben al zo'n beetje 20 jaar single. had een tijdje terug feels voor een chick maar dat kon niks worden. feels gingen weer weg en nu heeft ze gister weer lekker uitgelegd waarom het niks kon worden en nu voel ik me weer een t*ring autist met feels![]()