- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik hou het ook graag kort en bondig

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geef je gratis personal training, komt die gast niet opdagen. Haat dat![]()
Dan weet je is hoe het voelt toen jij niet kwam opdagen bij de meets.

Geef je ook gratis poker training? Gister m'n laatste moneys op Pokerstars opgemaakt aan heads up potjes...Geef je gratis personal training, komt die gast niet opdagen. Haat dat![]()

IRL suckt gewoonVolgens de site was de winkel open, maar IRL zij ze dicht![]()
Geef je ook gratis poker training? Gister m'n laatste moneys op Pokerstars opgemaakt aan heads up potjes...![]()

Thanks. Dacht dat ik best een beetje kon pokeren maar verloor vaak op lullige manieren. Maakte niet heel veel domme fouten of zo. En online toernooien spelen? Ervaring mee?De betere heads-up players die ik ken op de middle-limits verdienen op de langer termijn zo'n 5 euro per uur (gemiddeld).
Als schoonmaker verdien je zelfs 2x zo veel.
Al kan je redelijk lux leven (en je baan opzeggen) als je winstgevend speelt op de hoge limieten, de kans dat je daar winstgevend speelt is alleen nagenoeg nihil.
Verspil er je tijd niet aan![]()
Ik heb naar arts gebeld die me als eerste geloofde nog voor ik men diagnose had. Was niet opgezet met een gratis telefonishe consult te geven dus moet afspraak maken. Wel goed dat ik dit gedaan heb want al bij al was hij vrij behulpzaam. Hij zei 'ik kan daar nu niet direct een antwoor op bieden' en wou me testen op endocrinologische afwijkingen plus een brain screen (wat neurotransmitters testen is) ik apprecieerde ten zeerste dat hij dat specifieke zinnetje zei. De voorbije jaren genoeg artsen en psychologen gezien met tteveel trots om te bekennen dat ze het simpelweg niet weten. Ja, zou het eigenlijk beter in de tegenhanger van dit topic plaatsen.
zuchtModerne psychologen en economen zijn de culminatie van de zwakte in onze wetenschappelijke paradigmas. Ik ben direct met een professor aan het demarcatieprobleem aan het werken dat het mogelijk niet alleen wetenschap en pseudo-wetenschap is, maar ook quasi-wetenschap: alle soorten wetenschap die op die grens liggen.
met je wikipediatermenNou, anders vertel ik je een logische paradox waar ik denk een antwoord over heb gevonden in betekenisleer
80 weeks deep en perongeluk een foto likenDat feel wanneer je beetje random profielen zit te kijken op Facebook en per ongeluk iemand toevoegt![]()

Weghalen heeft natuurlijk ook geen zin80 weeks deep en perongeluk een foto liken
OT: echt al de hele dag overal aan het verkrampen, not it