XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zou je er nu niet teveel zorgen in maken. Ik denk zelf in de eerste plaats dat er geen rechtszaak van zal komen en moest die er komen zal je ofwel niet aansprakelijk zijn ofwel zal de rechter zeer mild zijn (in het slechtste geval).

Komt erbij dat als de schade op het moment van het gedrag niet voorzienbaar was, er geen aansprakelijkheid is. De voorzienbaarheid van schade is een noodzakelijke voorwaarde voor onzorgvuldigheid. En zelfs als de schade voorzienbaar was, is het gedrag niet noodzakelijk onzorgvuldig. De voorzienbaarheid van schade (de kenbaarheid van het risico) betreft de kans op schade en niet de kans op de effectief in concreto geleden schade. Het is niet van belang dat de schade anders was dan de schade die voorzienbaar was. De norm is het gedrag van een normale persoon in dezelfde omstandigheden. Als je het toepast op de feiten: je deed gewoon de poort dicht en de normaal zorgvuldige persoon in dezelfde omstandigheden zou niet verwachten dat dat schade zou opleveren m.a.w. het is niet voorzienbaar.

Dat ze bij een advocatenbureau werkt maakt niet uit want vaststellen van het gedrag en van de omstandigheden is een feitenkwestie en gebeurt door soevereine beoordeling van de rechter. Zelf als ze dus goed pleit zijn rechters wel voldoende in staat de situatie te beoordelen.

Zoals ik aangaf zal je normaal niet aangesproken worden en zal ze zich beroepen op een alternatief schadevergoedingssysteem (verzekering?). Vond het wel grappig dat je het artikel van onopzettelijke doding citeerde, daarom wou ik je even gerust stellen. Normaal gezien heb je al deze informatie niet nodig maar nu weet je dus, zelf in het slechtste geval sta je er nog lang niet zo slecht voor.

Nou, bedankt allesinds, stelt me al pak gerust. Ik had het over onopzettelijke doding omdat het verschil tussen een arm en torso die vastzit niet zo groot is, zeker niet bij een kind.

Daarnaast heb ik zeer weinig geloof in het rechtsysteem omdat het te subjectief is. Het advocatenbureau in questie start met verma, en je wil niet weten wie rechter Dhondt zn dochter heeft doodgereden. Oostvlaams geweld.

Laatst bewerkt:
Hebben we niet.

Wij hebben voor de wet geen personeel, als je begrijpt wat ik bedoel als Belg. Ook is geld niet het punt hier, maar het strafrechtelijk gedeelte.

Dan hoef je je zeker geen zorgen te maken want dit valt onder burgerrechtelijke aansprakelijkheid, het is dus niet strafrechtelijk.

Nou, bedankt allesinds, stelt me al pak gerust. Ik had het over onopzettelijke doding omdat het verschil tussen een arm en torso die vastzit niet zo groot is, zeker niet bij een kind.

Daarnaast heb ik zeer weinig geloof in het rechtsysteem omdat het te subjectief is. Het advocatenbureau in questie start met verma, en je wil niet weten wie rechter Dhondt zn dochter heeft doodgereden. Oostvlaams geweld.

Onopzettelijke doding kon het sowieso niet zijn omdat hij niet dood is. Slagen en verwondingen is ook geen juiste kwalificatie bijvoorbeeld.
Het strafrecht is inderdaad subjectief (er wordt rekening gehouden met allerlei factoren zoals gevoelens) maar het burgerlijk recht is objectief en de bedoeling in het burgerlijk recht is niet de dader te straffen maar gewoon dat de schade vergoed wordt. Het enige doel van een rechtszaak zou dus zijn dat de schadelast van de ouders van het kind overgaat naar jou. Daarnaast heb je nog andere schadevergoedingssystemen die meer voor de hand liggen zoals de verzekering die tussenkomt.

Dan hoef je je zeker geen zorgen te maken want dit valt onder burgerrechtelijke aansprakelijkheid, het is dus niet strafrechtelijk.

K, dan maakt het niet uit, en ben ik gerust. Zelfs de maximumstraf is qua geld geen probleem, een strafrechterlijke veroordeling wel voor mn toekomst.

Er is ook geen breuk, enkel een ferme kneuzing van de armspieren.

Laatst bewerkt:
Paranoide aanvallen en geen arts die me wilt helpen. Omdat mijn eisen niet traditioneel genoeg zijn.. Als ik me laat opnemen kan dat ean zonder verplicht medicatie toegeschreven te krijgen. Ben immers al ziek en bang dat ze me niet geloven als ik bijwerkingen krijg( zoals bij redomex het geval is).

Paranoide aanvallen en geen arts die me wilt helpen. Omdat mijn eisen niet traditioneel genoeg zijn.. Als ik me laat opnemen kan dat ean zonder verplicht medicatie toegeschreven te krijgen. Ben immers al ziek en bang dat ze me niet geloven als ik bijwerkingen krijg( zoals bij redomex het geval is).

klachten overdrijven? Zoland je alles niet aandikt doen dokters niet zo veel nee

Heb geen goed gevoell daarbij. En 't is grwoon zo dat het iets is dat ze niet vaak te horen krijgen en om mij verzoeken te vervullen moeten ze labo's contacteren met een vraag die eventueel op gezichtsverlied uitdraait. Of projecteer ik nu mijn zorgen?

Val bijna in slaap tijdens het eten :(

Val bijna in slaap tijdens het eten :(

ook dood moe en zo nog trainen :(

Heb geen goed gevoell daarbij. En 't is grwoon zo dat het iets is dat ze niet vaak te horen krijgen en om mij verzoeken te vervullen moeten ze labo's contacteren met een vraag die eventueel op gezichtsverlied uitdraait. Of projecteer ik nu mijn zorgen?

heb geen flauw idee, ik heb niet zo heel veel vertrouwen in huisarts meer over het algemeen.

Bish die ik ge-pua'd had en daarna niet meer geappt heb dr pa blijkt eigenaar te zijn van meerdere kroegen/discotheken in Amsterdam. Het zit mij nooit mee.

Bish die ik ge-pua'd had en daarna niet meer geappt heb dr pa blijkt eigenaar te zijn van meerdere kroegen/discotheken in Amsterdam. Het zit mij nooit mee.

Jij kan er toch niks aan doen dat jouw versiertrucs beter zijn dan zijn opvoeding? ;)

Andere arts blijven nemen.
Mijn psychiater liet me tussen schizofrenie en schizotypie zonder verdere testen, en vooral terugkomen, terwijl ik doodsbang was van diagnose.
Nu ik filosoof ben geen problemen meer, gewoon meer structuur qua denken en iets moeten weten.

Het merendeel van de artsen, zeker in geesteswetenschappen, gaan uit van intuitie en ervaring ipv wetenschappelijke methodologie, en gaan uit van hun patient als object ipv subject.

Laatst bewerkt:
Andere arts blijven nemen.
Mijn psychiater liet me tussen schizofrenie en schizotypie zonder verdere testen, en vooral terugkomen, terwijl ik doodsbang was van diagnose.
Nu ik filosoof ben geen problemen meer, gewoon meer structuur qua denken en iets moeten weten.

Het merendeel van de artsen, zeker in geesteswetenschappen, gaan uit van intuitie en ervaring ipv wetenschappelijke methodologie, en gaan uit van hun patient als object ipv subject.

Ik heb naar arts gebeld die me als eerste geloofde nog voor ik men diagnose had. Was niet opgezet met een gratis telefonishe consult te geven dus moet afspraak maken. Wel goed dat ik dit gedaan heb want al bij al was hij vrij behulpzaam. Hij zei 'ik kan daar nu niet direct een antwoor op bieden' en wou me testen op endocrinologische afwijkingen plus een brain screen (wat neurotransmitters testen is) ik apprecieerde ten zeerste dat hij dat specifieke zinnetje zei. De voorbije jaren genoeg artsen en psychologen gezien met tteveel trots om te bekennen dat ze het simpelweg niet weten. Ja, zou het eigenlijk beter in de tegenhanger van dit topic plaatsen.

Ik ben nog steeds kapot... en dan vanavond nog een feestje hebben :D

21:15 nummer 3

shit..

In wappie staat in contact gekomen met ex. Vanavond daar eten. Shit.

Ik ging na lange tijd ook een keer weg met het vrouwke in een danscafé... Eene gast begon tegen mij "jij bodybuilder?" stront zat!
waarop ik antwoorde... Af en toe... ;) Hoeveel bench jij? ik zei hem niet zoveel maar 160kilo, waarop hij antwoorde das idd niet zoveel mijn maat doet er 200 op de bench.
Ik zeg tegen hem das heel goed voor uw maat, dan is hij sterker dan mij.... Ja antwoorde hij en hij ziet er veel breeder en groter dan jou uit!
Het verhaal bleef doorgaan en meneer had teveel gezopen en hield zich niet eens een klein beetje in.... Ik zonder mij af met mijn vriendin en hij volgte mij en toen begon de parabolan een vonk in mij te branden:D Ik antwoorde hem en jij ook bodybuilding? Nee zei hij.... Ik zeg tegen hem het is aan u te zien je zou dat beter ook als uw maat doen inplaats van te zuipen!
Toen begon het zijn broer stond toevallig ook buiten en begon ook tegen mij... van jaja das waar onze maat is pro enzo.... Ik kreeg de bibber in mijn benen en handen.... Mond droogde volledig uit dat ik geen speeksel meer had om te praten en ik begon koppijn te krijgen van de verhoogde bloeddruk dat ik opeens voelde dat mijn ogen tranerig werden van woede.... IK pak hem bij de keel tegen de muur en zeg hem... Ik scheur jou en je broer als papier hoor je mij?!!!! Hij wist niet meer wat hem overkwam en mijn vriendin werd zenuwachtig omdat ze wist hoelaat het al was:D
Eventjes daarna drink ik mijn water op en ga ik naar huis want mijn hele nacht was verpest... Ik kon niet stoppen met iedereen in de café te oogballen als een raastige, want voor mij in mijn kopie, was iedereen plots tegen mij en spande iedereen samen met elkaar

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven