AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ziek zijn en niet kunnen slapen, rot combinatie :(

Iemand verstand van bloedonderzoek laten doen? Wil weten hoe veel buisjes (of onderzoekspunten) je kan laten afnemen (laten doen) maximaal per keer en hoe lang daar dan tussen moet zitten.
Beetje rare vraag maar ga geen topic hiervoor aanmaken.
Paar keer 11-12 buisjes af moeten laten nemen. Was met 10 min weg (werd wat dizzy :o )

ot. Pfffffffffffffff tegenstrijdig... op zich wel zin om te gaan werken maar toch ook weer niet..:(

Ben zo facking moe, ogen vallen constant dicht op.
Tijd voor nog meer koffie.

mijn knieen en schouders komen massaal in opstand

Weekje vakantie zit er weer op..

De onwetendheid van anderen.
Vandaag in gesprek gekomen met iemand die vroeg wat hij kon nemem als nakuur, maar hij wou absoluut geen HCG..
Toen ik vroeg waarom niet, kreeg ik als antwoord dat het injecteren in zijn testikel zo'n pijn deed...:eek:

wat :roflol:

implying dat ie dat serieus al geprobeerd heeft? :roflol:

implying dat ie dat serieus al geprobeerd heeft? :roflol:

Die gast heeft me ook al een keer in de gym gevraagd hoeveel hij van pil x moest nemen. Ik maakte als geintje dat hij met 10 stuks zeker goed zou zitten.
Achteraf bleek het oxy te zijn en vroeg hij zich af waarom hij zo'n kop had die elk moment kon ontploffen

Die gast heeft me ook al een keer in de gym gevraagd hoeveel hij van pil x moest nemen. Ik maakte als geintje dat hij met 10 stuks zeker goed zou zitten.
Achteraf bleek het oxy te zijn en vroeg hij zich af waarom hij zo'n kop had die elk moment kon ontploffen

Je bent dan ook wel echt niet handig bezig om random een getal te noemen zonder direct erna te zeggen dat het een grapje is.

Nee, maar ik zei het wel met een dikke glimlach en mijn trainingsmaatje voegde er daar nog aan toe dat he verstandig was voor hem om te kijken wat het nu precies voor pillen waren.

Gast staat er om bekend om ondanks al het goed bedoelde advies toch zijn eigen ding te doen.
Hij neemt ook 1 liter eiwitten per dag???:scratch:

Nee, maar ik zei het wel met een dikke glimlach en mijn trainingsmaatje voegde er daar nog aan toe dat he verstandig was voor hem om te kijken wat het nu precies voor pillen waren.
En een ander persoon moet maar snappen dat een dikke glimlach betekent dat je een grapje maakt en dat hij zeker niet zomaar dat moet nemen?
Shame on you.

en voor hem dat hij geen onderzoek doet, maar jou vertrouwde

Gast staat er om bekend om ondanks al het goed bedoelde advies toch zijn eigen ding te doen.
Hij neemt ook 1 liter eiwitten per dag???:scratch:

een liter eiwitten ???

Zal Ryan het dan over zichzelf hebben?

2 paar jeans naar de kloten.. dat betekent op korte termijn weer een middag afzien in de stad om een beetje een fatsoenlijke jeans te vinden :(

trainingsmaatje voegde er daar nog aan toe dat he verstandig was voor hem om te kijken wat het nu precies voor pillen waren.
Als iemand zo'n overdreven smile niet snapt met daarbij nog een advies van mijn maatje.
Dan wat? Dan kan hij niet gedachtelezen? Goh
Hij krijgt toch advies om het niet te nemen voor hij weet wat het is, als hij dan zelf zo dom is om dit advies te negeren, is dat zijn eigen probleem.

Terug
Naar boven