Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar keer 11-12 buisjes af moeten laten nemen. Was met 10 min weg (werd wat dizzyIemand verstand van bloedonderzoek laten doen? Wil weten hoe veel buisjes (of onderzoekspunten) je kan laten afnemen (laten doen) maximaal per keer en hoe lang daar dan tussen moet zitten.
Beetje rare vraag maar ga geen topic hiervoor aanmaken.
)
Die gast heeft me ook al een keer in de gym gevraagd hoeveel hij van pil x moest nemen. Ik maakte als geintje dat hij met 10 stuks zeker goed zou zitten.
Achteraf bleek het oxy te zijn en vroeg hij zich af waarom hij zo'n kop had die elk moment kon ontploffen

En een ander persoon moet maar snappen dat een dikke glimlach betekent dat je een grapje maakt en dat hij zeker niet zomaar dat moet nemen?Nee, maar ik zei het wel met een dikke glimlach en mijn trainingsmaatje voegde er daar nog aan toe dat he verstandig was voor hem om te kijken wat het nu precies voor pillen waren.
Nee, maar ik zei het wel met een dikke glimlach en mijn trainingsmaatje voegde er daar nog aan toe dat he verstandig was voor hem om te kijken wat het nu precies voor pillen waren.
Gast staat er om bekend om ondanks al het goed bedoelde advies toch zijn eigen ding te doen.
Hij neemt ook 1 liter eiwitten per dag![]()

Als iemand zo'n overdreven smile niet snapt met daarbij nog een advies van mijn maatje....En een ander persoon moet maar snappen dat een dikke glimlach betekent dat je een grapje maakt en dat hij zeker niet zomaar dat moet nemen?
Shame on you.

Ja, die snap ik nog steeds niet ook.. Maar hij dronk een halve liter voor en na het trainen.

Als iemand zo'n overdreven smile niet snapt met daarbij nog een advies van mijn maatje....
Ja, die snap ik nog steeds niet ook.. Maar hij dronk een halve liter voor en na het trainen.![]()
trainingsmaatje voegde er daar nog aan toe dat he verstandig was voor hem om te kijken wat het nu precies voor pillen waren.
Als iemand zo'n overdreven smile niet snapt met daarbij nog een advies van mijn maatje.
Hij krijgt toch advies om het niet te nemen voor hij weet wat het is, als hij dan zelf zo dom is om dit advies te negeren, is dat zijn eigen probleem.