MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat zijn tanden en zijn bek is er vol mee :eyes:
smiley-dance001.gif

Mijn linkerkant (die altijd vol triggerpoints zat) zat helemaal vast, kon na 5 minuten meteen paar cm verder bukken. Doet wel veel pijn als je klaar bent:o

hoe de f**k kan je dit :roflol: wilde het net zelf proberen. Maar ik kan niet eens met mn knieen op elkaar zitten

hoe de f**k kan je dit :roflol: wilde het net zelf proberen. Maar ik kan niet eens met mn knieen op elkaar zitten

ik heb het eerder vanavond ook geprobeerd en kwam ook niet zover hoor, mijn andere heup schoot ook omhoog. voornamelijk omdat mijn ene hipflexor helemaal vast zit.

Boh hoop aan het einde van het jaar toch de 120x3 te kunnen halen. En van de zomer lekker vuil Smolov oid doen voor de lols

Met een simpel progressive overload schema haal je de 120x3 ook makkelijk, daar heb je geen smolov voor nodig.

Boh hoop aan het einde van het jaar toch de 120x3 te kunnen halen. En van de zomer lekker vuil Smolov oid doen voor de lols
Toen ik de laatste keer jou zag sqautten zei ik tegen mijzelf dat je aan het eind van het jaar de 3 platea wel zou halen.

Beter doe je dat ook maar even, want ik heb niet graag mis

lekke autoband :(

itunes doet het ineens niet meer

kut APPLE!:mad:

Met een simpel progressive overload schema haal je de 120x3 ook makkelijk, daar heb je geen smolov voor nodig.

120x3 einde van het jaar, doe nu Izzy's programma.

Toen ik de laatste keer jou zag sqautten zei ik tegen mijzelf dat je aan het eind van het jaar de 3 platea wel zou halen.

Beter doe je dat ook maar even, want ik heb niet graag mis

Zou best kunnen met een 9L Chocomel EW kuur

Gisteren weer door mn knie geklapt bij rugbytraining, nu einde seizoen. Ik had me mijn laatste jaar in de ere-klasse toch wel anders voorgesteld. :janken:

Terug
Naar boven