Hextha
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het pas als je er eens een hele dag inzit...Vrachtwagenchauffeurs die elkaar met 1 km per uur inhalen op de snelweg![]()
50% van de Nederlandse truckers haten het om ingehaald te worden. En polen houden ervan om Nederlanders in te halen voor de lol (zoals voorbijsteken in 5 minuten). Zal dus echt wel een duel geweest zijnZe bleven zo lang naast elkaar rijden, ik weet zeker dat het een duel was.
.Ligt t aan mij of is de kwaliteit van dit forum echt zo achteruit gegaan sinds de nieuwe naam en layout.
Dbb was nou al niet echt de plek waar je naartoe kwam om al je relevante kennis op te doen maar sinds die switch naar bbnl lijkt t wel alsof er echt niemand meer met enig iq zit hier
Link naar specifieke post? Of is alles gewoon bagger?
Link naar specifieke post? Of is alles gewoon bagger?
![]()
Ligt t aan mij of is de kwaliteit van dit forum echt zo achteruit gegaan sinds de nieuwe naam en layout.
Dbb was nou al niet echt de plek waar je naartoe kwam om al je relevante kennis op te doen maar sinds die switch naar bbnl lijkt t wel alsof er echt niemand meer met enig iq zit hier
Ik post nog steeds regelmatig hoor.Ligt t aan mij of is de kwaliteit van dit forum echt zo achteruit gegaan sinds de nieuwe naam en layout.
Ik steek mijn tijd er niet meer in, vriend.
Als je ziet hoeveel tijd en energie het kost om een handvol DDB-ers een simpel concept als de Gear 1-2-3 Rule uitgelegd te krijgen en welke domme reacties en beledigingen je dan ook nog over je hoofd heen krijgt, dan besef je al snel dat er nuttigere manieren zijn om je vrije tijd te vullen.
![]()
Als je ziet hoeveel tijd en energie het kost om een handvol DDB-ers een simpel concept als de Gear 1-2-3 Rule uitgelegd te krijgen en welke domme reacties en beledigingen je dan ook nog over je hoofd heen krijgt, dan besef je al snel dat er nuttigere manieren zijn om je vrije tijd te vullen.
![]()
Wanneer ga je aan begeleiding doen, je moet zoveel kennis wel delen met de buitenwereld lijkt meIk steek mijn tijd er niet meer in, vriend.
Ik ben je vriend niet, maat.Ik steek mijn tijd er niet meer in, vriend.
![]()
gisteren kwamen ze van giants live filmen bij ons in de gym.... ik denk dit word mijn moment of fame!!! Spontane bloedneus en dus in een hoekje gaan zitten met papier in mijn neusi cry