- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies dit.
2,5 uur bezig met een tekst-document, gewoon doodleuk op het venster-sluiten-kruisje-ding drukken en met m'n bolle kop op niet opslaan drukken.
FML.
2,5 uur bezig met een tekst-document, gewoon doodleuk op het venster-sluiten-kruisje-ding drukken en met m'n bolle kop op niet opslaan drukken.
FML.

Dumbell die bij db bench uit elkaar valt waardoor ik klem + schijven op mijn hoofd krijg
Snee en dikke bult
Waar heb jij dat steeds door? Is best vaak toch
nog niks gevondenNaar, beterschapgeen ideenog niks gevonden
merk dat ik afgelopen dagen erg gestressed ben dat werkt echt killing voor mn darmen
Creatine natuurlijk! IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !
Ja suffie, je moet er ook shakes bij nemen! Van shakes krijg je eiwitklontenCreatine natuurlijk! IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !
[Link niet meer beschikbaar]ben het nu al zat om niet te mogen sporten en ik moet nog twee weken.![]()