MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ligt denk ik meer aan het feit dat hij al vanaf jonge leeftijd enorme hoeveelheden AAS & PH's neemt en 200 kilo weegt dan dat hij elke training dezelfde attitude heeft als een ongesteld wijf op een vrijdagavond dat net uit een relatie van 5 jaar komt
wat is er mis met zijn training attitude?

Gisternacht uit in groningen, wouden we weg rijden bleek de stuurbekrachtiging pomp te lekken. anwb erbij, kon het niet maken. Even op het politie bureau wezen poepen en koffie gehaald ( half 7) Toen maar besloten om toch terug te rijden en kijken waar we strandde. Uiteindelijk toch thuis gekomen en half 9 in bed rip

kut training

Gisternacht uit in groningen, wouden we weg rijden bleek de stuurbekrachtiging pomp te lekken. anwb erbij, kon het niet maken. Even op het politie bureau wezen poepen en koffie gehaald ( half 7) Toen maar besloten om toch terug te rijden en kijken waar we strandde. Uiteindelijk toch thuis gekomen en half 9 in bed rip
Op het politiebureau zitten schijten? Geen boete voor gehad?

al 2 jaar lang aan het cutten

begin het wel zat te worden eigenlijk

Gister laatste show van Billy Elliot en nu het afscheidsfeest. Weer een hoofdstuk afgesloten na ruim anderhalf jaar. Ga het echt missen...

Inclusief vandaag nog 12 dagen gefrustreerd voor me uit staren. :)

Gewoon naar binnen gegaan en gevraagd :P
Oooh zo. Dacht dat je op het dak was gaan zitten schijten.

Herinner me ineens iets van een jaar of 6 geleden. Vriend van me had klappen gehad tijdens uitgaan, wilde aangifte gaan doen op het bureau, wij als vrienden mee. Duurde allemaal belachelijk lang, ben languit in de gang op de grond gaan liggen slapen :) Niemand die carede daar ook :roflol:

Programma op NPO2 over vet, mensen eten een week ongeveer geen vet.. Sounds like a good plan..

ja

maar wel 30 gram vet per dag uit dingen waar ze gewoon niet weten dat vet in zit.

een week ook, lekker lang.

Tentamen week

hele dag verplicht feest gehad

wat is dit kut zeg. Moet eerst windows 7 32 bits installeren. Dan upgraden naar windows 10 32 bits. En dan pas kan ik hele nieuwe clean instal doen van windows 10 64 bits. Lekker efficiente operatie

al 2 jaar lang aan het cutten

begin het wel zat te worden eigenlijk

kan ik me voorstellen, blijft gewoon 83 :p

wat is dit kut zeg. Moet eerst windows 7 32 bits installeren. Dan upgraden naar windows 10 32 bits. En dan pas kan ik hele nieuwe clean instal doen van windows 10 64 bits. Lekker efficiente operatie

Wees blij, ik kan helemaal niks omdat m'n windows update het niet meer doet.. En geen zin om helemaal alles opnieuw te doen :(

Terug
Naar boven