Heb je daar bewijs van? Maak maar een foto van je biceps en mail hem naar me als je durft!!!!!
Hoe maak je trouwens spoilers hier tegenwoordig?![]()
Hetzelfde als eerst
[spoiler ] (aan elkaar) tekst [/spoiler ] (aan elkaar)
zo dus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daar bewijs van? Maak maar een foto van je biceps en mail hem naar me als je durft!!!!!
Hoe maak je trouwens spoilers hier tegenwoordig?![]()
Heb je ook vrouwenchest? :$:$:$:$Ik heb vrouwenbicep
Geen idee lol. deze forum is het niet g
Ja goffer ik deed het altijd via dat spoiler icoontje............Hetzelfde als eerst
[spoiler ] (aan elkaar) tekst [/spoiler ] (aan elkaar)
zo dus
Heb je ook vrouwenchest? :$:$:$:$
Ja goffer ik deed het altijd via dat spoiler icoontje............
Werd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.bohh ik kan best wel een knuffel gebruiken.
kutdag/10
hoezo eenzaam?
Potverdikkeme die had ik nog niet gezien. Bedankt Anne-Henk
Werd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.
Begraven. 3 plakken spacecake op, huilend in bed gaan liggen. Werd wakker om 15:00, mezelf hatend LoL gaan spelen tot 19:00. Toen gaan liften en nu weer in bed.
Dasnotitmane.

behalve die kat klinkt het als een goeie dagWerd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.
Begraven. 3 plakken spacecake op, huilend in bed gaan liggen. Werd wakker om 15:00, mezelf hatend LoL gaan spelen tot 19:00. Toen gaan liften en nu weer in bed.
Dasnotitmane.
Potverdikkeme die had ik nog niet gezien. Bedankt Anne-Henk
Werd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.
Dasnotitmane.

Chicks <3 Ga knuffelen met AAB, die kan duidelijk een knuffel gebruiken.damm bro.
kan niet echt op in gaan wat het bij mij was, maar kreeg zag om 4 uur een berichtje waarna ik meteen wist dat het geen slapen meer zo worden voor rest van de nacht.
hele dag mee in me kop gezeten, alles verneukt op werk, gelukkig was baas relaxed.
net maar 1rm bench gaan doen omdat niet zwaar kon squatten of deadliften.
op de fiets naar gym zo boos en frustreerd dat ik me in me moest houden om niet volup met disturbed met te schreewen die op max stond.
Zeker met Gnar gespeeld? Rite in dem feels...Werd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.
Dasnotitmane.
Irritante nieuwe barbells in m'n gym met veel te diepe en scherpe knurling..
Zulke hebben wij ook, best pijnlijk aan handen en haalt snel je schenen open