AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

he die optie kende ik nog niet :o :o

graag gedaan

bohh ik kan best wel een knuffel gebruiken.

kutdag/10

hoezo eenzaam?
Werd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.

Begraven. 3 plakken spacecake op, huilend in bed gaan liggen. Werd wakker om 15:00, mezelf hatend LoL gaan spelen tot 19:00. Toen gaan liften en nu weer in bed.

Dasnotitmane.

Werd zwaar depressief wakker, heb me afgemeld voor stage. Kom beneden, ligt de kat dood in de keuken.

Begraven. 3 plakken spacecake op, huilend in bed gaan liggen. Werd wakker om 15:00, mezelf hatend LoL gaan spelen tot 19:00. Toen gaan liften en nu weer in bed.

Dasnotitmane.

rip chat :(

Dasnotitmane.
behalve die kat klinkt het als een goeie dag

Dasnotitmane.

damm bro. :(

kan niet echt op in gaan wat het bij mij was, maar kreeg zag om 4 uur een berichtje waarna ik meteen wist dat het geen slapen meer zo worden voor rest van de nacht.

hele dag mee in me kop gezeten, alles verneukt op werk, gelukkig was baas relaxed.

net maar 1rm bench gaan doen omdat niet zwaar kon squatten of deadliften.

op de fiets naar gym zo boos en frustreerd dat ik me in me moest houden om niet volup met disturbed met te schreewen die op max stond.

damm bro. :(

kan niet echt op in gaan wat het bij mij was, maar kreeg zag om 4 uur een berichtje waarna ik meteen wist dat het geen slapen meer zo worden voor rest van de nacht.

hele dag mee in me kop gezeten, alles verneukt op werk, gelukkig was baas relaxed.

net maar 1rm bench gaan doen omdat niet zwaar kon squatten of deadliften.

op de fiets naar gym zo boos en frustreerd dat ik me in me moest houden om niet volup met disturbed met te schreewen die op max stond.
Chicks <3 Ga knuffelen met AAB, die kan duidelijk een knuffel gebruiken.

Dasnotitmane.
Zeker met Gnar gespeeld? Rite in dem feels...

-

Laatst bewerkt:
Het bericht krijgen dat je voorlopig je studieschuld nog niet hoeft terug te betalen en doodleuk een week later opnieuw bericht dat er een fout is gemaakt en dat je tóch moet beginnen met afbetalen. Dat wordt droog brood de komende 10 jaar. RIP gains.

Irritante nieuwe barbells in m'n gym met veel te diepe en scherpe knurling..

fijn, glijdt dat ding niet uit je handen. Lift altijd met nieuwe halters in m'n gym omdat die fijne grip hebben

Bij mij juist de oude, maar daar zijn er nog maar 2 van waarvan 1 gebogen :(
nieuwe btw ook maar 2, misschien toch tijd voor een andere gym

Terug
Naar boven