- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
had het een keer tijdens squaten, dan schrik je jezelf echt de pl**ris
Godszijdank spotters op de goede hoogte gezet in het squatrack
deze feels
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had het een keer tijdens squaten, dan schrik je jezelf echt de pl**ris
1 minuut wens ik niemand toe, begon toen zwart voor mijn ogen te worden waarna ik mijn moeder riep![]()
zo herkenbaar die kuit kramp. Wist ook nooit hoe het kwam. Van gekkigheid niet meer weten wat je doet , zo pijn doen datDat klinkt wel heel naar jahad het een keer tijdens squaten, dan schrik je jezelf echt de pl**ris
zo herkenbaar die kuit kramp. Wist ook nooit hoe het kwam. Van gekkigheid niet meer weten wat je doet , zo pijn doen dat

Ja, stomme is dat het nu ook tijdens squats zeer doet![]()
heb ooit nog een keer een squat PR gezet met kuitkramp, weet niet meer hoe ik het deed maar ik had in elk geval veel rage

trekt bij mij na een dag weer helemaal weg. Ik heb sinds ik niet meer kuiten train of hardloop helemaal geen last meer van.
Was wel minder erg dan jij het beschrijft, alleen kramp of daadwerkelijk iets gescheurd?
Was wel minder erg dan jij het beschrijft, alleen kramp of daadwerkelijk iets gescheurd?
Je kan het vergelijken met je kuitspier aanspannen, maar dan x 10. Spier trok helemaal samentrainen met rage is bij mij gegarandeerd PR's
komt omdat ik dan altijd de max op moet zoeken waar ik normaal altijd wat in de tank laat. maar echte rage trainingen heb ik ook maar 2-3x per jaar

ik heb de laatste tijd dat ik rage stuk beter kan kanaliseren in mn trainingen. Zorgt wel voor pr's![]()
nee, 160 euri lichter geworden doordat me school te stom om te poepen is..

*vindt.Ik denk eraan te gaan stoppen met dbb, klik op like als je dit leuk vind!