XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Praat jij met vrouwen dan? Het wordt steeds gekker..

Ach, verdorie, laat ik dat nou verkeerd hebben ingevuld...

Moet toch instructies geven wat ik wil eten etc ? :)
Nee hoor, laatst toen ik je in de gym zag met je mooie blonde haartjes schatte ik je zo'n 164cm. Dus niet jokken :(

Maar jij als vrouw zijnde heeft toch wel een goed advies voor mij over wat te doen? Wil de dag van mn dochter niet verpesten, maar wil ook geen oorlog met mn vriendin.

Vrouwen zijn erg goed in hun advies/mening opdringen bij andere, dus verwacht veel van je @Patriciaa

Komt het vaak voor dat exen iets samen gaan doen met hun kind? Dacht eigenlijk dat de meeste wel om en om dingen apart vieren met hun kind ipv samen. Wellicht is ze daarom boos (is ze dat niet gewend)?

Imo goed uitleggen hoe het zit, proberen niet boos te worden en gewoon gaan vanavond en later eventueel er nog over hebben en duidelijkheid geven erover.

Komt het vaak voor dat exen iets samen gaan doen met hun kind? Dacht eigenlijk dat de meeste wel om en om dingen apart vieren met hun kind ipv samen. Wellicht is ze daarom boos (is ze dat niet gewend)?

Imo goed uitleggen hoe het zit, proberen niet boos te worden en gewoon gaan vanavond en later eventueel er nog over hebben en duidelijkheid geven erover.

Nee niet erg vaak, maar laatst was mn dochtertje ziek toen was dr moeder ook bij ons thuis.. Nu wilde ze graag dat we met zn 3e snoep gingen halen..

Nee niet erg vaak, maar laatst was mn dochtertje ziek toen was dr moeder ook bij ons thuis.. Nu wilde ze graag dat we met zn 3e snoep gingen halen..

Kan opzich wel begrijpen dat je huidige vriendin wilt dat jullie (jij en moeder van kind) niet vaak leuke dingen samen doen, omdat het niet gewoonlijk is. Veel ruzies/miscommunicaties komen omdat de een iets anders gewend is/normaal vindt dan de ander. Boos worden heeft dan weinig zin.

Kan opzich wel begrijpen dat je huidige vriendin wilt dat jullie (jij en moeder van kind) niet vaak leuke dingen samen doen, omdat het niet gewoonlijk is. Veel ruzies/miscommunicaties komen omdat de een iets anders gewend is/normaal vindt dan de ander. Boos worden heeft dan weinig zin.

Ja, maar ze moet wel begrijpen dat het de moeder van mn kind is. Dus blijf altijd een soort van verbonden..
Zal t dr zo eens rustig met dr over hebben ;(

Ja, maar ze moet wel begrijpen dat het de moeder van mn kind is. Dus blijf altijd een soort van verbonden..
Zal t dr zo eens rustig met dr over hebben ;(

Misschien is ze bang dat ze elk jaar ook met kerst en sinterklaas etc erbij is (wat imo niet echt normaal is en niet handig voor een toekomst tussen jou en je huidige vriendin, tenzij zij er helemal oke mee is) ook handig om daar dan afspraken over te maken.
Succes :p

Ik vind het voor je dochter juist goed om dingen samen met haar en haar moeder te doen. Juist mooi dat de relatie daar niet te verstoord voor is.

zo te lezen is je huidige vriendin geen mama ofwel?

Ik vind het voor je dochter juist goed om dingen samen met haar en haar moeder te doen. Juist mooi dat de relatie daar niet te verstoord voor is.

Eens, voor je dochter is dit juist heel goed. En dat zou immo op 1 moeten staan.

maar waar ga je de moeder van je kind smashen, dat is de vraag?!
Daar begin ik niet meer aan.. ben vrij "gelukkig" met mn huidige ;)

Het gaat nooit zo lang gezellig tussen ons helaas, hopelijk blijft het nu een tijdje goed gaan. Huidige is nog geen moeder, heeft het wel over een kleine nemen.. ik zou ook graag nog een kleintje dr bij hebben:)

Eens, voor je dochter is dit juist heel goed. En dat zou immo op 1 moeten staan.
Zolang mn dochter maar geen stille hoop krijgt dat het ooit nog goed komt is het prima ja..

Zolang mn dochter maar geen stille hoop krijgt dat het ooit nog goed komt is het prima ja..

Elk kind houdt zijn leven lang hoop dat papa en mama weet bij elkaar komen, dus die hoop heeft ze al.
Maar als je iig kan laten zien dat papa en mama normaal met elkaar overweg kunnen bespaar je je dochter een hoop inwendig conflict.
En dan doe je het al beter dan het grootste deel van de gescheiden ouders.

Elk kind houdt zijn leven lang hoop dat papa en mama weet bij elkaar komen, dus die hoop heeft ze al.
Maar als je iig kan laten zien dat papa en mama normaal met elkaar overweg kunnen bespaar je je dochter een hoop inwendig conflict.

Doe ik toch nog iets goed:) Maak dan wel niet altijd de beste keuzes in t leven, vandaar ook de reden dat ik niet meer met haar moeder ben.. wat mijn dochter betreft geeft mn ex wel toe dat ik de beste vader ben die ze zich had kunnen wensen.. Zulke dingen zijn leuk om te horen..;)

eerste kan ik me heel eerlijk niet in vinden.
maarja ik ben sws niet echt een normaal persoon verder.

2de is wel heel erg waar.

Terug
Naar boven