MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Oei, had je niet beter iets relevants kunnen kiezen?

Kutweer
Verplichte les om 8:30
"vlees uit lichaamsdelen met veel spiermassa bevat minder vet"

Hier ga ik gvd mijn bed voor uit om 7 uur 's ochtends

Klopt, of toch over het algemeen voor zover ik weet.

Zelfde reden waarom filet zo duur is vergeleken met flankbiefstuk.

Ms heb je de nuance gemist(bro-tip: intramusculair vet) en doel je op het logisch gedeelte? In dat geval is het vrij slecht geformuleerd.

Laatst bewerkt:
Klopt, of toch over het algemeen voor zover ik weet.

Zelfde reden waarom filet zo duur is vergeleken met flankbiefstuk.

Ms heb je de nuance gemist(bro-tip: intramusculair vet) en doel je op het logisch gedeelte? In dat geval is het vrij slecht geformuleerd.
Doelde op het feit dat iedereen met een functionerend brein dit kan bedenken

Dat meldingen nog steeds niet goed werken.

In de bus, wil portemonnee pakken om uit te stappen, zit de binnekant van de zak vast in de rits, gaat zak niet open.

3 haltes verder pas open gekregen, wat ook niet kon zonder hem te slopen.....

Nu dus dik half uur langer onderweg...

Ik mag geen 'that's what she said' meer zeggen in huis.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat meldingen nog steeds niet goed werken.

In de bus, wil portemonnee pakken om uit te stappen, zit de binnekant van de zak vast in de rits, gaat zak niet open.

3 haltes verder pas open gekregen, wat ook niet kon zonder hem te slopen.....

Nu dus dik half uur langer onderweg...

Kun je beter niet uitchecken

Laatste dag met mn één van mn favo collega. Werk laat alle leuke collega´s gaan of ze worden overgeplaatst.

Ondertussen veranderd de winkel in Syrië en moet je harder werken omdat nieuwelingen totaal niet productief zijn.

Laatste dag met mn één van mn favo collega. Werk laat alle leuke collega´s gaan of ze worden overgeplaatst.

Ondertussen veranderd de winkel in Syrië en moet je harder werken omdat nieuwelingen totaal niet productief zijn.

liggen er ook allemaal ploflims in de schappen?
de AH excellente keuze, broodje bermbom

Shrug normaal nooit, doe het één keer en heb gelijk last van m'n nek/achterhoofd :(

al lang niet meer getagd door @Pillz in een underboob foto in het voorbeeldlichaam voor vrouwen topic :(

halve dag verspilt aan het kijken van studie/timemanagement videos en artikelen :o

ram veel zin om te trainen vanavond, maar eigenlijk alles al gedaan en nog een gaar dus rust is veel slimmer :(

Wat is het geheim om shakebakers minder te laten stinken. Al mijn shakebakers zijn pure agonie

Terug
Naar boven