MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heeft iemand tips tegen calluses pijn? ik kon een belangrijke dl set niet afmaken daardoor (liever geen straps)
Ja, zorgen dat je als je DL je bar niet in je handpalm hebt, maar een beetje met je handen draait zodat ie meer bij je onder vingerkootje zit. Zoals ripp ook zegt, anders komt het eelt er tussen.

vuile betaklant die naar tegen de teamleider gaat zeiken dat ik hem niet help :mad:

Arrogante koekenbakker die me niet hielp

Te lage oestrogeenspiegel waarschijnlijk!

ik heb echt nog nooit ben & jerry's gehad:o

misschien binnenkort maar eens een lading inslaan om het te proberen.

Gisteren in de auto vond mijn moeder het slim om het raam 5 min open te zetten zodat ze kon roken. Nou kan ik mijn nek niet draaien.

kapotte quads en hams, omin grote bult op m'n knie, nu 8 uur werken. :)

Chunky monkey mah n**gas

ik heb echt nog nooit ben & jerry's gehad:o

misschien binnenkort maar eens een lading inslaan om het te proberen.
Verstop het wel goed :o Had ooit een 2 grote bakken voor mezelf gekocht, 2 dagen later vond ik beide leeg beneden bij de brievenbus
Blijkbaar een vreemde kamergenoot van een andere verdieping binnengelopen en alles opgegeten..

Er is veel lekkerder ijs dan dat. Maar B&J is ook wel lekker, niets speciaals alleen.

ok, dan houd ik het bij vianetta

Speciaal aan B&J is de prijs

daarom heb ik het ook nog nooit gehad. vond het veel te duur

ok, dan zal ik dat er ook bij regelen. vianetta en BJ is wel een goede combinatie denk ik.

Verstop het wel goed :o Had ooit een 2 grote bakken voor mezelf gekocht, 2 dagen later vond ik beide leeg beneden bij de brievenbus
Blijkbaar een vreemde kamergenoot van een andere verdieping binnengelopen en alles opgegeten..

ik denk niet dat ze hier mijn eten durven op te eten

Wat..

Terug
Naar boven