- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen ruk uitgevoerd vandaag. opdrachten voor morgen maar van een klasgenoot gejat en niks aan veranderd. gaat vast goed!!!
jij hebt wel een baantje voor me toch
lever het als eerste ingeen ruk uitgevoerd vandaag. opdrachten voor morgen maar van een klasgenoot gejat en niks aan veranderd. gaat vast goed!!!

mwah het gaat hier om opdrachten die je voorafgaande aan een soort discussie onder leiding van een docent moet maken. in die discussie worden de opdrachten dan behandeld, maar je moet vooraf aan de les wel de opdrachten online zetten wat de voorzitter dan controleert. wss opent de voorzitter de opdrachten niet eens maar kijkt ze enkel of iedereen iets geupload heeft
mooi dat je erover begint, @basmca moet nog steeds eens 20 x 160kg doen

ik droomde dat daffy's deadlift af werd gekeurd en ik daarom de ref ging slaan, toen ging "the nightmare" (martynford) me achtervolgen
ik droomde dat daffy's deadlift af werd gekeurd en ik daarom de ref ging slaan, toen ging "the nightmare" (martynford) me achtervolgen
en dat ik voor t slapen nog even gauw creatine nam en nu goor uitgedroogd ben inclusief koppijn

Aarrgggg er schiet steeds een wimper onder mijn ooglid. Zwaar irritant
Hahaha jij houdt ook niet op hé?
Nee, je zult er maar mee moeten leven dat wij soulmates zijn.
oh god...