XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

geen ruk uitgevoerd vandaag. opdrachten voor morgen maar van een klasgenoot gejat en niks aan veranderd. gaat vast goed!!!

Heb nog 2 plekken over ja :)

mwah het gaat hier om opdrachten die je voorafgaande aan een soort discussie onder leiding van een docent moet maken. in die discussie worden de opdrachten dan behandeld, maar je moet vooraf aan de les wel de opdrachten online zetten wat de voorzitter dan controleert. wss opent de voorzitter de opdrachten niet eens maar kijkt ze enkel of iedereen iets geupload heeft

HOOP IK DAN.

Aarrgggg er schiet steeds een wimper onder mijn ooglid. Zwaar irritant

nare droom en dan gerusteled wakker worden :(

oh en mn laptop valt letterlijk uit elkaar :(

keelonsteking:sad:

nare droom en dan gerusteled wakker worden :(
ik droomde dat daffy's deadlift af werd gekeurd en ik daarom de ref ging slaan, toen ging "the nightmare" (martynford) me achtervolgen

en dat ik voor t slapen nog even gauw creatine nam en nu goor uitgedroogd ben inclusief koppijn

ik droomde dat daffy's deadlift af werd gekeurd en ik daarom de ref ging slaan, toen ging "the nightmare" (martynford) me achtervolgen

en dat ik voor t slapen nog even gauw creatine nam en nu goor uitgedroogd ben inclusief koppijn

:roflol:

ik droomde dat ik een blesure had, pijn aan mn heup/hip flexors en niet meer mee wilde doen aan het NK. Toen realiseerde ik me op die dag dat ik alleen maar een beetje pijn had en het geen ernstige blessure was. Dus vond ik het jammer en wilde ik alsnog mee doen. Toen ging ik maar op NOS studio sport het nk live volgen, maar toen vergat ik de tijd en was het te laat en kon ik niet meer mee doen. Volgens mij in mn droom haalde Hoody de weigh in ook niet :o :o :o

Stel je voor, heerlijk op een regenachtige zondagavond. Jij en ik samen naakt op mn berenvel voor de openhaard, elkaar zwoel in de ogen kijkend. Langzaam begin ik je nek te zoenen, en glijdt mn hand van je middel naar binnekant dijbeen..

Terug
Naar boven