- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Iedereen durft mij aan te spreken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

De gains zijn naar je hoofd gestegen,
nee man zo zit ik niet in elkaar, dat gun je niemand. Die droom was een verzameling van allemaal dingen die de afgelopen week(en) zijn gebeurd![]()
![]()
not awareDe gains zijn naar je hoofd gestegen,
180 x 20 = overduidelijk 3600
strong 41st post
heeft nooit dat filmpje gemaakt...

grappiger is om maanden te beweren dat je dat kon squatten... ooh wacht...
grappiger is om maanden te beweren dat je dat kon squatten... ooh wacht...
aware me pls
je hebt eerst tijden lopen beweren dat je 20*170 squat
Geen idee man, ik kan je moeilijk serieus nemen als je mij steeds indirect blijft trollen.

Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.
Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.