AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

SQ evaluatie overnieuw gedaan:

200kg (evenaring pr)

205kg pr

210kg pr

180 x 20 = 210?

nee man zo zit ik niet in elkaar, dat gun je niemand. Die droom was een verzameling van allemaal dingen die de afgelopen week(en) zijn gebeurd :o :o

Geen idee man, ik kan je moeilijk serieus nemen als je mij steeds indirect blijft trollen.

Grappig.

:roflol::roflol: touché

je hebt eerst tijden lopen beweren dat je 20*170 squat, ook vaak geoppert dat je hetzelfde aantal reps met 200+ doet op de deadlift en dan blijkt het op een wedstrijd allemaal wel mee te vallen nadat je al een keer onder een wedstrijd uitgepussied bent.

nou chapeau hoor

Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.

Verder is hoody wel sterker dan iedereen die op hem haat

Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.
1Auof.gif

is dit tegen mij gericht? :roflol:

Terug
Naar boven