MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik droomde dat daffy's deadlift af werd gekeurd en ik daarom de ref ging slaan, toen ging "the nightmare" (martynford) me achtervolgen

en dat ik voor t slapen nog even gauw creatine nam en nu goor uitgedroogd ben inclusief koppijn
Ik droomde vannacht dat ik me weer helemaal lam gezopen had en allemaal ernstige dingen gedaan had :( Terwijl ik al ruim 2 jaar geen druppel drink. Heb zo'n droom elke paar maanden een keer, echt raar :s

Stel je voor, heerlijk op een regenachtige zondagavond. Jij en ik samen naakt op mn berenvel voor de openhaard, elkaar zwoel in de ogen kijkend. Langzaam begin ik je nek te zoenen, en glijdt mn hand van je middel naar binnekant dijbeen..
Wat een geweldig idee, ik ga gelijk mijn moeder bellen!

Ff serieus, ik heb geen flauw idee wie je bent, en de lol is er zo langzamerhand wel af

Ik heb ook geen flauw idee wie jij bent.

Ideaal dus voor een blind date?!

wtf

Wtf Stunna nu ik jouw naam hier lees bedenk ik me ook dat ik over jou gedroomd heb :roflol: gvd, 100% serious. Weet niet meer precies wat maar het moet geil geweest zijn :roflol:

Bromance in the making :P

Copy paste van wiki:

Een bromance is een door Dave Carnie geïntroduceerde term voor een innige, niet-seksuele vriendschap tussen jongens of mannen met wederzijdse genegenheid.

Ik dacht ik geef het even mee :p

hoody mag ik je een brohug geven als ik je zie op de sapcup

Terug
Naar boven