MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.

Andere sport zoeken, je gaat het nooit maken. Ik bedoel het overigens niet als haat, ik meen het serieus. Als je zo minimaal gaint, weet je gewoon dat dit niet echt de sport voor je is. In zeker mate geldt dit overigens ook voor je broer trouwens.

Andere sport zoeken, je gaat het nooit maken. Ik bedoel het overigens niet als haat, ik meen het serieus. Als je zo minimaal gaint, weet je gewoon dat dit niet echt de sport voor je is. In zeker mate geldt dit overigens ook voor je broer trouwens.

Laat mij dr buiten aub

Trensomnia

Kutsport dat bodybuilden. Lijkt steeds of ik vastloop met cutten, ga ik rotzooi eten, word ik droger;(

Wees blij dat je een broek hebt

minder tof wel dat een klant me erop attendeerde toen ik voorovergebogen de schappen aan het rechtleggen was

lekker m'n harige angus eyeballen

Vandaag samen met 2 anderen ongeveer anderhalf uur bezig geweest met uitzoeken waarom een stukje C code niet werkte, bleek dat het bij een txt-bestandje inlezen uitmaakt of je een "%s" of "%c" gebruikt...

Terug
Naar boven