XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

f**k die ecto haters hoodie!

Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.
Ironie. Je hebt mensen maanden getrolled met je bs en daardoor een slechte rep opgebouwd en nu ga je janken als je met je verleden wordt geconfronteerd. Ik vond je al een raar mannetje, nu weet ik het zeker.

Ironie. Je hebt mensen maanden getrolled met je bs en daardoor een slechte rep opgebouwd en nu ga je janken als je met je verleden wordt geconfronteerd. Ik vond je al een raar mannetje, nu weet ik het zeker.

Ik vind mijn post nog enigszins genuanceerd, verder trollt iedereen wel eens op het forum. Die stats toen der tijd waren overigens geen trolls, maar gewoon 1/8 reps en dat was al enige tijd bekend.

Kan dit kansloze gedoe eens ophouden zo vlak voor mijn wedstrijd, iedereen mag een watercut doen, maar als ik het doe dan is het retarted. Iedereen mag spontaan een gewichtklasse droppen, maar als ik het doe dan is het retarted. Ben hier nu wel eens klaar mee. Laat dat bashen gewoon voor na de wedstrijd als je enig fatsoen hebt.

Die 20x 170 heb ik bewust op een rustig tijdstip behaald, juist om die reden.
Ik wil het best een keer vidden, maar dan moet ik even een andere gym uitzoeken:scratch:

vorig jaar april

en dan kan je nog opperen dat die squats niet op diepte waren en dat hoody de vermoorde onschuld is maar deadlifts kan je niet echt half reppen zonder dat je het door hebt. en toch, nog later in 2014:

21x 180KG DL PR (rug = kapot)

Tweede set (met kapotte rug):

8x 210KG DL PR

Sick.

Met straps + Belt zat ik allang op de 20x 200KG (sub-doel), imo is de uitdaging groter als je het zonder hulpmiddelen doet.

en op een wedstrijd doe je 250 met belt.

dus waar zijn die deadlift gains gebleven? als je vorig jaar 21*180 of zelfs 8x210 deed en zogezegd 200*20 met belt zou kunnen zou je 1rm 1 dik jaar geleden al rond de 300 (al dan niet hoger) moeten liggen.

hoody is vrij sterk en ik had nooit verwacht dat hij daadwerkelijk een wedstrijd zou doen maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat hij gewoon een lange tijd heeft lopen e-statten.

en als deadlifts ook 1/8 reps zijn mag je mij uitleggen hoe je dat doet en zelf niet doorhebt dat het geen full rom is :roflol:

Idk hoe hoody deadlift maar @broken bat deed 20x200 en 260x1

Ik deed 17x180 en max 300.
Nu was t wel mn conditie die faalde, niet mn rug:o

inb4 stress van bbnl zorgt voor extra waterretentie

Hoody mss even genoeg dbb weer tot volgende week

vorig jaar april

en dan kan je nog opperen dat die squats niet op diepte waren en dat hoody de vermoorde onschuld is maar deadlifts kan je niet echt half reppen zonder dat je het door hebt. en toch, nog later in 2014:

en op een wedstrijd doe je 250 met belt.

dus waar zijn die deadlift gains gebleven? als je vorig jaar 21*180 of zelfs 8x210 deed en zogezegd 200*20 met belt zou kunnen zou je 1rm 1 dik jaar geleden al rond de 300 (al dan niet hoger) moeten liggen.

hoody is vrij sterk en ik had nooit verwacht dat hij daadwerkelijk een wedstrijd zou doen maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat hij gewoon een lange tijd heeft lopen e-statten.

ik deadlift 300 kilo

als ik later blijk 200 te doen moet je je bek houden want dan ben je me aan het bashen en dat kan ik momenteel niet gebruiken!!1!

Ik deadlift 10*250kg maar wel 1/8 rep, maakt niet uit, want ik ga eerst maanden het overal herhalen en geen bewijs leveren. HAHA IK BEN ZO GOEDE TROLL

ik neem wel een happy meal voor je mee man

dan zit alles weer snor toch

Schijten

Setje deadlift

Schijten

Setje deadlift

Schijten

Das het not.

Maar 9x75 repout op ohp :(

Terug
Naar boven