AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

maar 1 pr vandaag :(

stelletje plebs

wie was excel

Op de fiets met een spijkerbroek aan en quad pump krijgen.

Ben bang ze er uit gaan scheuren :o

Paar dagen geleden zo'n stichting voor de deur met de vraag of ik een donatie wil doen. Goedzak dat ik ben bood ik gelijk cashgeld aan. Nee, was niet goed, kon alleen via incasso. Ok, dus ik vul wat in en laat het afschrijven. Krijg ik net een brief dat het bedrag wat ik had ingevuld nu dus maandelijks van m'n rekening wordt afgeschreven. Nou mooi niet :roflol: ter***lijers.

Paar dagen geleden zo'n stichting voor de deur met de vraag of ik een donatie wil doen. Goedzak dat ik ben bood ik gelijk cashgeld aan. Nee, was niet goed, kon alleen via incasso. Ok, dus ik vul wat in en laat het afschrijven. Krijg ik net een brief dat het bedrag wat ik had ingevuld nu dus maandelijks van m'n rekening wordt afgeschreven. Nou mooi niet :roflol: ter***lijers.

:roflol:

Wie laat zich daar dan ook voor gebruiken....

mona pudding waar ik me de hele dag op verheugde in de koelkast van het werk laten staan

kan je nu vast verklappen dat de groentejongen morgen alles opgevroten heeft :(

Terug
Naar boven