MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1 van mn fuckbuddys houdt er van om aan mn ballen te zuigen. Heb af en toe erg gevoelige ballen, no good times dan;( (Geen idee wat dit met bb shrugs te maken heeft)
mirin

kusje erop?

no homo uiteraard
lekkere zoute snack, no homo
ik zou een foto kunnen maken van m'n delts om m'n nattyheid te proven maar m'n delts zijn niet te zien op de foto gr

Al die meiden die voor de sap cup vandaag (of morgen zelfs) pas gaan laden met koolhydraten, dit doen met weinig water en zout, en dan vaak ook gewoon simpelweg veelte weinig koolhydraten nemen om uberhaupt van laden te spreken. Ik moet zo janken om het niveau van de meeste coaches.

Zie alleen maar fotos van tafels vol chocolade en snoep liggen. #health

nu heb ik heel erg zin in chocolade:(

en ben al weer door mijn chocoladeletters heen:sad:

Nee ik bedoelde echte chocolade letter.

Had er 2 gekregen, beide letters zaten niet in mijn voor of achternaam dus sinterklaas heeft wel een nieuwe bril nodig

Moet anderhalf uur wachten tot ik naar binnen mag bij NK PL 2015 :(
Welke DBBers zijn vandaag aanwezig? Diaephi, Scoobz0r, wie nog meer?

hoeveel moet er nog af?
wat jack3d zegt over een heet bad is inderdaad wel een goede optie ja. greg nuckols had er nog een video over gemaakt.
heet bad en spugen in een fles was de beste optie, kan het filmpje alleen niet meer vinden.

nee niet zo veel. Alleen niet veel eten vandaag.

werd vannochtend al half uitgedroogd wakker :(

moest vroeg slapen dus ik besloot een bende melatonine te nemen

werd vervolgens anderhalf uur later dodelijk uitgedroogd wakker en kon niet meer slapen, daarna ook lekker vaak eruit want toen veel gedronken

pissening 3 uur slaap into 6 uur werken

Weeg nog steeds te veel, snap er niks van

Terug
Naar boven