Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie bulk/10Bulk loopt uit de hand.
Binnen 4 dagen +7kg.
Rijst
Kip
Noten
Eieren
Koek
ijs
Banketstaven
Chocolade
Rip
Natuurlijk weinig water en zout joh, anders kom je vochtig on stageAl die meiden die voor de sap cup vandaag (of morgen zelfs) pas gaan laden met koolhydraten, dit doen met weinig water en zout, en dan vaak ook gewoon simpelweg veelte weinig koolhydraten nemen om uberhaupt van laden te spreken. Ik moet zo janken om het niveau van de meeste coaches.

Jouw bulk lijkt typisch een gevalletje van boulimia. :-DBulk loopt uit de hand.
Binnen 4 dagen +7kg.
Rijst
Kip
Noten
Eieren
Koek
ijs
Banketstaven
Chocolade
Rip
mona pudding waar ik me de hele dag op verheugde in de koelkast van het werk laten staan
kan je nu vast verklappen dat de groentejongen morgen alles opgevroten heeft![]()
en maar afvragen waarom je als een gerimpelde garnaal on stage staat.En natuurlijk niet teveel carbs want anders word je dik.
Je leest nooit eens: nou ik moet de komende drie dagen van m'n coach een halve kilo koolhydraten per dag wegwerken met genoeg water en zout!
Nee, je leest altijd ongeveer: nu een week lang al het glycogeen depleten, en de laatste paar dagen mag ik maar 1 liter water en 1 gram zout *slik*, maar ik mag de laatste dag wel 200 gr koolhydraten!11
Of dat ze te vroeg al hadden gepiekt. JE HEBT NOOIT GEPIEKT.en maar afvragen waarom je als een gerimpelde garnaal on stage staat.
mooie broscience vind ik ook altijd gasten die 0 definitie hebben en dan zeggen dat er iets fout ging met laden en perongeluk nog te veel vocht vasthielden, dat is geen vocht, je bent gewoon dik. die mythe is ook zo hardnekkig
Synoniem voor 'going full Angelus' bij je cut..Of dat ze te vroeg al hadden gepiekt. JE HEBT NOOIT GEPIEKT.
Niet haten op Angelus

m'n teelbal doet nog steeds zeer van de barbell shrugs
kusje erop?m'n teelbal doet nog steeds zeer van de barbell shrugs