XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Heb in de 6,5 jaar dat ik nu lid ben bij onze gym nog nooit schoonmakers gezien, viezig hok is het bij ons.

Was niet me eigen gym, want die was pas half 9 geopend :(

Moest nu kut f4f met een bankje net zo breed als me rechter bil en zo glad als een aal..

Stomme strengthshop die geen iDeal heeft, overboeken kan atm niet omdat buitenland en creditcard heb ik niet :(

Dat plex,netflix,videoland films laad en dan begint te haperen.alles na gelopen ziggo,samsung curve tv update routermodum op 5G maar niks blijkt te helpen het hele rijtje gehad maar niemand heeft een oplossing?en dat verpest mijn dag

Dat plex,netflix,videoland films laad en dan begint te haperen.alles na gelopen ziggo,samsung curve tv update routermodum op 5G maar niks blijkt te helpen het hele rijtje gehad maar niemand heeft een oplossing?en dat verpest mijn dag

Wat zijn de specs?

Dat mijn enkele oorontsteking zich uitgebreid heeft naar een dubbele oorontsteking.

-

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen? Hoe krijg ik Ads bij DNS unlocker weg? Staat niet tussen geinstalleerde programma's of extensions. malwarebyte helpt niet. Hij opend om de haverklap nieuwe tab bladen en overal reclame... Internetten is haast niet meer te doen.. Elke browser heeft het en herinstaleren lost niks op.

Terug
Naar boven