AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

m
Kan iemand mij helpen? Hoe krijg ik Ads bij DNS unlocker weg? Staat niet tussen geinstalleerde programma's of extensions. malwarebyte helpt niet. Hij opend om de haverklap nieuwe tab bladen en overal reclame... Internetten is haast niet meer te doen.. Elke browser heeft het en herinstaleren lost niks op.
malwarebytes downloaden

Kan iemand mij helpen? Hoe krijg ik Ads bij DNS unlocker weg? Staat niet tussen geinstalleerde programma's of extensions. malwarebyte helpt niet. Hij opend om de haverklap nieuwe tab bladen en overal reclame... Internetten is haast niet meer te doen.. Elke browser heeft het en herinstaleren lost niks op.

https://malwaretips.com/blogs/ads-by-dns-unlocker-removal/
http://cookieverwijderen.nl/adware/dns-unlocker
Een van de twee zal vast wel werken

linkerlitteken is lekker opgezwollen :)

Morgen weer heel de dag in iedere klas van die ellenlange gesprekken over de situatie in Geldermalsen op school, was ik maar gewoon timmerman geworden.

hele dag geholpen bij sterkste student van groningen. zijn er pizza's op het eind, pak ik gvd een vegetarische :(

linkerlitteken is lekker opgezwollen :)

Goed insmeren met een parfumvrije bodylotion. De chirurg die mij geopereerd had raadde dit aan (kleiner litteken, maar toch, idee is hetzelfde), ze zei dat van die dure middeltjes vaak minder goed helpen dan gewone bodylotion.

Maar ik neem aan dat jij die tip ook wel hebt gehad :rolleyes:

hele dag geholpen bij sterkste student van groningen. zijn er pizza's op het eind, pak ik gvd een vegetarische :(

Moest stiekem wel lachen, sorry.
Wel zonde van je gains :(

Goed insmeren met een parfumvrije bodylotion. De chirurg die mij geopereerd had raadde dit aan (kleiner litteken, maar toch, idee is hetzelfde), ze zei dat van die dure middeltjes vaak minder goed helpen dan gewone bodylotion.

Maar ik neem aan dat jij die tip ook wel hebt gehad :rolleyes:

Moest stiekem wel lachen, sorry.
Wel zonde van je gains :(
idd :( achteraf overigens ook wel spijt dat ik niet mee heb gedaan

Tren ace is op ;(

Weer laat uit bed en moeten haasten. Ik hou god***domme niet van haasten.

trenbolone-tasty.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Edit, verkeerde topic, dit maakte mijn dag goed :roflol:

kliko omvergereden en bijna frontale botsing tijdens rijles

ik wil echt niet bij mezelf in de auto zitten :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven