MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Best lekker srs

No charrel

Wilde voor school sporten, heben die kut schoonmakers vloer onder sq rack nat gemaakt dus niet kunnen squatten :(

73,8 nice :roflol:
Was er zondag niet bij, helaas weer niet achtergekomen wie Hoody is :(

die dude waarvan iedereen op dbb zei dat hij het niet ging maken, die toen even iedereen ramhard voor lul zette door het wel te maken.

gvd hoe maak ik deze zin kloppend

die dude waarvan iedereen op dbb zei dat hij het niet ging maken, die toen even iedereen ramhard voor lul zette door het wel te maken.

gvd hoe maak ik deze zin kloppend

Hoody, de dude waarvan iedereen op DBB zei dat hij het niet ging maken, en vervolgens iedereen ramhard voor piel zette door het toch tegen alle verwachtingen in toch te maken:dunno:

Hoody, de dude waarvan iedereen op DBB zei dat hij het niet ging maken, en vervolgens iedereen ramhard voor piel zette door het toch tegen alle verwachtingen in toch te maken:dunno:

Ik stond bij de weging voor piel :(

Ik moest naakt om de -74 te halen :roflol:

Meh, was meer het feit dat hij maanden irritant deed met zijn 20x180kg onzin en weigerde dit te filmen. Voor de rest alleen maar respect voor zijn oppermachtige lifts

Terug
Naar boven