KingBubba86
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Damn, ik vind een vinger in mn reet al bijna 2 much![]()
Bijna hé.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dacht dat jij wel wist wat lekker was broDamn, ik vind een vinger in mn reet al bijna 2 much![]()
haha homoDamn, ik vind een vinger in mn reet al bijna 2 much![]()

Mwoah, vinger in je reet is niet alleen voor hommels hoor![]()
73,8 nicegelukkig heb ik dan niet zo veel gezegd tegen jou!
watcockerspaniel
ja dat klopt!
een jaar met veel blessures en problemen, had graag nu verder geweest![]()

Heb in de 6,5 jaar dat ik nu lid ben bij onze gym nog nooit schoonmakers gezien, viezig hok is het bij ons.Wilde voor school sporten, heben die kut schoonmakers vloer onder sq rack nat gemaakt dus niet kunnen squatten![]()
73,8 nice
Was er zondag niet bij, helaas weer niet achtergekomen wie Hoody is![]()
die dude waarvan iedereen op dbb zei dat hij het niet ging maken, die even iedereen ramhard voor lul zette.
Wat?
gvd hoe maak ik deze zin kloppend
die dude waarvan iedereen op dbb zei dat hij het niet ging maken, die toen even iedereen ramhard voor lul zette door het wel te maken.
gvd hoe maak ik deze zin kloppend

Hoody, de dude waarvan iedereen op DBB zei dat hij het niet ging maken, en vervolgens iedereen ramhard voor piel zette door het toch tegen alle verwachtingen in toch te maken![]()

Ik stond bij de weging voor piel
Ik moest naakt om de -74 te halen![]()

Meh, was meer het feit dat hij maanden irritant deed met zijn 20x180kg onzin en weigerde dit te filmen. Voor de rest alleen maar respect voor zijn oppermachtige liftsHoody, de dude waarvan iedereen op DBB zei dat hij het niet ging maken, en vervolgens iedereen ramhard voor piel zette door het toch tegen alle verwachtingen in toch te maken![]()
Ja, srs. Ik was 74.1 met boxer.
Moest dus uit, of 10min fietsen.
Keuze snel gemaakt![]()

Meh, was meer het feit dat hij maanden irritant deed met zijn 20x180kg onzin en weigerde dit te filmen. Voor de rest alleen maar respect voor zijn oppermachtige lifts