broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Yep
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep
Gezellig, ik ben er bij. Is er koffie en cake?
Wordt nog erger... bij mij gaat mijn linkerhand bij pullups en incline bench gevoelloos. Dinsdag na de tren ook nieuw niveau pijn in handNee het is niet alsof ze slapen maar gewoon een vreemd gevoel

Het is nu weer weg, dus zal wel goed zijn dan
Wordt nog erger... bij mij gaat mijn linkerhand bij pullups en incline bench gevoelloos. Dinsdag na de tren ook nieuw niveau pijn in hand![]()
lucky you :-) bij mij is/was het cts

Dat moment wanneer je om 4 uur s middags wakker wordt, en je realiseert je dat je nog 3800 kcal nodig hebt.

best feeling in the world. lekker veel eten in korte tijdDat moment wanneer je om 4 uur s middags wakker wordt, en je realiseert je dat je nog 3800 kcal nodig hebt.
dat gevoel heb ik elke dagDat moment wanneer je om 4 uur s middags wakker wordt, en je realiseert je dat je nog 3800 kcal nodig hebt.
testosteronweet srs niet wat ik voor me verjaardag zal vragen... (kleding, boeken, en parfum niet nodig)
Geld is ook zo afgezaagd..
eerst wereld problemen..
klinkt als een chille kerst. srs.
niet fijn... 
weet srs niet wat ik voor me verjaardag zal vragen... (kleding, boeken, en parfum niet nodig)
eerst wereld problemen..
That feel als je wel weet wat je wil en niets krijgt...dat feel wanneer je niet weet wat je voor kerst wil.
That feel als je wel weet wat je wil en niets krijgt...

Whey delicious peach-mango hnnnnnggggweet srs niet wat ik voor me verjaardag zal vragen... (kleding, boeken, en parfum niet nodig)
eerst wereld problemen..