XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dit wordt een biegt thread hehehe, zal snel afsluiten voordat me deepweb secrets naar boven komen hehehehe.

trusteennn

Nou, ik moet toch wat toegeven. Ik heb wel eens toen ik in Gent ging winkelen, een dode duif gezien in een goot bij het station. En aangezien ik duiven gevleugelde demonen vind, gaf ik het een schop.
En hij was toch niet dood.:eek:

Maar srs, DAT DOE JE TOCH NIET. Ik vraag me af wat voor randdebielen er hier wonen zeg, bah.

(Ik was vijftien btw, don't judge)

Je begint veel te NL (noorder buren jwt) te praten baby..
Stop it :(

nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :P

Ja hoor :)
Ik zou je zo willen daten.
Of niet.
Of wel.
Misschien wil ik je sexy bazin wel daten. Ik weet het niet meer zo goed :(
Nu zit ik met mixed feelings :(
Help me :(

ah. Cry me a river? :p

Mijn sexy bazin heb ik al tijdje niet meer gezien, dus je mag dr wel zoeken van me. Gelieve te droppen bij mijn voordeur, alvast bedankt.

Adres? :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

En trouwens: toevallig geen tip voor een nek die zo vast zit als het maar kan, los te krijgen? :(
Doet verdomme niet goed :roflol:

Adres? :$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

En trouwens: toevallig geen tip voor een nek die zo vast zit als het maar kan, los te krijgen? :(
Doet verdomme niet goed :roflol:

West-Vlaanderen
Belgium

Massage (lekkahlekkah), kine, kraker bladiebla. In den limburg loopt er wel iemand die kan masseren toch :p

Ik zit niet in de Limburg! (you should know! Is enkel om anderen te misleiden ;$$$$$$)

Ik zei je nog wel ooit tijdens onze mooie privé gesprekjes dat ik bijna altijd in Leuven zit.

Haha, ik las net dat jij die was, i had no idea :D

Erg misleidend voor de anderen dat je zo subtiel en discreet doet over het feit dat je in Leuven bent trouwens.

/sarcasm off

Hoort er allemaal bij baby, want nu denkt iedereen dat ik in Leuven ben, terwijl ik in de Limburg ben!

???

Btw, spam eens door in nachtcafé, ipv hier!

Ik zie dat de gaybar is verhuisd, dat is een teken dat ik moet gaan slapen.

Slaap lekker boyz!

Haha heb precies het zelfde voor flauwe op merking in dat enquete topic heb ik fkn veel karma gekregen

Maar als ik mensen help krijg ik niks

Ontopic : ben thuis en heb geen sleutel dus kan niet naar binnen en ouders zijn er niet

ik krijg alleen karma voor plaatjes en gifs, misschien 1x voor dat zyzz topic met ~200 blz

tandvlees ontstoken, doet pijn bij kauwen fuuuuuuuuuuuu

Terug
Naar boven