MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

12.09.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

13.09.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

eten verbrand... lekker dan

knie overstrekt kak.... einde training na 2de oef zon beetje

Boete voor zwartrijden in de trein..:D

ben moe en moet nog trainen, ain't nothing to it WAKE UP

moest karma kwijt, maar mag niks geven voor wie deze karma bestemd is + mag ook niet aan marcel! ben op een hele speurtocht naar de karma toer!

dat ik me door 3kg BnF caseine heen moet bikkelen, gadverdamme geef mij maar PS!.

1 of andere dude liet een "bommetje" af dicht bij mijn raam :mad:

Stomme sniperX

Mijn moeder ging gisteren naar de bakker (nee, geen grapje) en ze kwam thuis met een kitten.. Verhaal? Een man had het beestje uit zijn auto gegooid om erover te gaan rijden, een vrouw redde het maar kon het zelf niet houden. Ik haat zulke mensen bah, dat doe je toch niet.

Beide achterpoten/heupen zwaar gekneusd door de auto en superecto in een mandje van mijn andere kat aan het slapen. I hope she makes it :(

Mijn moeder ging gisteren naar de bakker (nee, geen grapje) en ze kwam thuis met een kitten.. Verhaal? Een man had het beestje uit zijn auto gegooid om erover te gaan rijden, een vrouw redde het maar kon het zelf niet houden. Ik haat zulke mensen bah, dat doe je toch niet.

Beide achterpoten/heupen zwaar gekneusd door de auto en superecto in een mandje van mijn andere kat aan het slapen. I hope she makes it :(

Kan het wel begrijpen. Als die kat vissen op vreet uit z'n vijver zou ik hem ook het liefste in z'n nek pakken en over 3 schuttingen gooien. ( maar uiteindelijk moet je je toch kunnen inhouden en weg jagen hehehe).

Maar je hebt volkomen gelijk, het is echt te triest voor woorden, neem dan geen huisdier toch?

Kan het wel begrijpen. Als die kat vissen op vreet uit z'n vijver zou ik hem ook het liefste in z'n nek pakken en over 3 schuttingen gooien. ( maar uiteindelijk moet je je toch kunnen inhouden en weg jagen hehehe).

Maar je hebt volkomen gelijk, het is echt te triest voor woorden, neem dan geen huisdier toch?

Die kat is te mager om ook maar wat te doen, toen we eten neergezet hadden vloog ze erop alsof ze in drie weken niks gezien had.. Amper negen weken schat ik.

Moest ik die man gezien hebben, damn

Yep, shit happendsssssss

Zijn dingen 1000x erger, maar het is triest om in een beschaafd land zo om te gaan. Op me VMBO school zat een jongen waar ik af en toe mee omging... we gingen een balletje trappen en toen zat er een zo grote zwarte vogel in de bosjes met z'n vleugel gebroken. Hij ziet dat en roept let op; Daarna stampt die met z'n volle gewicht op die vogel en wist niet wat ik zag damn.... wat een r*tard dacht ik toen maarja. Niks aan te doen die mensen.

Nou, ik moet toch wat toegeven. Ik heb wel eens toen ik in Gent ging winkelen, een dode duif gezien in een goot bij het station. En aangezien ik duiven gevleugelde demonen vind, gaf ik het een schop.
En hij was toch niet dood.:eek:

Maar srs, DAT DOE JE TOCH NIET. Ik vraag me af wat voor randdebielen er hier wonen zeg, bah.

(Ik was vijftien btw, don't judge)

Ging ook altijd jongleren met hamsters (srs). Maar dat is ook alweer tijdje geleden

:trollface:

:roflol:

Terug
Naar boven