MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zeg je voor de grap tegen iemand dat die goed kan zingen. gaat die liedjes coveren en op internet posten. :roflol:

Daar heb je ook weer gelijk in. Daar is veel minder drama rond terwijl dat minstens even zwaar verlies is...
Ach, zwaar verlies. Elke dood is een zwaar verlies. Die mensen zijn allemaal onnodig doodgegaan. Hun dood had voorkomen kunnen worden als die mong*len niet die vliegtuigen gekaapt hadden en in die torens waren gevlogen. Wat is een deel van de mensheid toch verrot, om je eigen soort uit te moorden.

Afgelopen 3 dagen:

zaterdag 4:45 wakker (werken) 16:00 thuis, daarna 20:00 weggegaan uit en 6:30 weer gaan slapen, zondag half 15:30 wakker 20:30 slapen, maandag (vandaag) 4:30 opstaan (werken)!!!! En Net pas thuis fruaaaakrrk lange dagjesss wel weer 2 meijers erby

Mijn dag is verpest door een k*ttraining. Had een hele workout gepland, was echt alles bezet door een paar dikzakken en zeikende wijven.

Bloedhitte op het werk, ongekend benauwde zooi.. nu maar eens slapen morgen vroeg rug + biceps trainen..

ik hoor smoesjes

Dat ik mijn borst npg steeds vind achterlopen.....

:fuu: momentje..

Shakebeker met melk/whey/brinta mee naar werk, lekker! Ik schudden die shit zoals normaal, doe de dop open, spuit die zooi overal heen! Over me shirt, op de muren, op alle zooi die op het aanrecht/in het keukentje stond haha! Wtf, naja..alles zo goed mogelijk schoon gemaakt!

Nu lekker genieten van mn heerlijke brinta shake hahaha :D

Damn Vito die is wel hard man, achterlijke r**ards gelukkig ben ik van dat gezeik af

Eerste dag stage gehad en man man man wat is het saai om CNC machines te programmeren. :')

doe jij ook hout? of metaal?

Metaal

boehoe boehoe!

:)

Metaal is voor alpha mannen. Hout is voor beta's.

jonge doodskisten maken is alpha as fuk.

Terug
Naar boven