- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg: 'niet veel soepps'
gewoon casually opnoemen
gewoon casually opnoemen
visolie, vitamine d, whey, tren, en ohja ook nog multivitamine
gebruik alleen aas. Geen supps 
Ja maar dan zou ik liegengebruik alleen aas. Geen supps
![]()
Ook al geprobeerd. Best irritant want zoek veel op op google, altijd even cnt shift T en typen maar kan dus nu niet.Dan weet ik het ook niet, heb nog nooit zoiets gehad. Misschien gewoon verwijderen en opnieuw installeren?
wie heeft er dan ook supps nodig als je tren gebruiktJa maar dan zou ik liegengebruik alleen aas. Geen supps
![]()
Ook al geprobeerd. Best irritant want zoek veel op op google, altijd even cnt shift T en typen maar kan dus nu niet.
Nog niet gelukt...
Nog niet gelukt...
Nog enig idee hoe ik dit uitzet als ik ergens op klik bij dbb verschijnt dit
![]()
Of zie je hier iets tussen staan wat het kan zijnGewoon malwarebytes verwijderen, is toch een trial als het goed is
uTorrent
Gewoon whey van bf zeggen. Weet nooit wat daar in zit dus lieg je niet helemaal.Ja maar dan zou ik liegengebruik alleen aas. Geen supps
![]()
maar blijkbaar doe ik ook aan slaapwandelen, heb ergens rond 6 uur vanochtend selfies heb staan maken in de badkamerspiegel
groet perzikwat de f**k
Ik wist al dat ik aan "sleeptexting" deed @RockOfAges @Pleurklaat , dat ik dus halfslapend complete brij typmaar blijkbaar doe ik ook aan slaapwandelen, heb ergens rond 6 uur vanochtend selfies heb staan maken in de badkamerspiegel
beter m'n telefoon in een kluis duwen voordat het goed misgaat 's nachts![]()