XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

boek dan zelf een eenpersoonskamer

?????

wat is precies het probleem

wat is dan het probleem?

lol wat een onzin dat je daarom niet mee zou mogen

zet een tent neer

IJslanders kunnen wel tegen een beetje kou toch

lmaeoo

als je zelf toch alles moet betalen kunnen anderen toch geen eisen stellen aan hoe jij daar je shit regelt. Alsof je verplicht bent met anderen rekening te houden als jij dat niet chill vindt terwijl je er wel zelf voor dokt.

Beetje misbruik maken van autoriteit als er voor het individu niks gesponsord wordt maar wel allemaal wazige eisen gesteld worden

Ik ben hier serieus stuk van.

Er zijn rond de 550 deelnemers en die moeten allemaal in door de ipf aangewezen hotels

Maar als jouw 'kamermaatje' het volle pond voor 1 kamer moet dokken als jij apart wilt, dan moet hij dat ook als jij niet meegaat. Want oneven aantal.
Of gaat er dan iemand mee in plaats van jij?

En er valt heus wel iets te regelen met 3 bedden op een andere kamer desnoods, zodat zij het door drieën kunnen delen.

Mocht er echt geen oplossing zijn, dan vind ik het overigens wel een terechte beslissing dat het belang van één individu niet boven dat van een ander gesteld wordt, als de ander er negatief door zou worden beïnvloed (meer betalen terwijl het zijn schuld niet is).

de IPF is ook wel een licht nazistische organisatie laten we eerlijk zijn

dus als je daar gewoon woont mag je dan ook gewoon rustig een kamer huren?

en waarom moet dat dan precies per se

Geen idee, misschien omdat het nogal een onoverzichtelijk gebeuren wordt als iedereen individueel gaat boeken. Ik snap wel dat je als overkoepelende organisatie liever alle atleten bij elkaar hebt alhoewel het natuurlijk bout is dat je niks in te brengen hebt terwijl je wel zelf moet betalen.

lekker boeiend ook

Terug
Naar boven