AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat de f**k

Ik wist al dat ik aan "sleeptexting" deed @RockOfAges @Pleurklaat , dat ik dus halfslapend complete brij typ :o maar blijkbaar doe ik ook aan slaapwandelen, heb ergens rond 6 uur vanochtend selfies heb staan maken in de badkamerspiegel

beter m'n telefoon in een kluis duwen voordat het goed misgaat 's nachts :roflol:

:roflol:
Drunktext
Sleeptext
Sleepwalking

Gaat goed.

de barre weersomstandigheden in het noorden getrotseerd om te trainen

gym dicht

de barre weersomstandigheden in het noorden getrotseerd om te trainen

gym dicht
Batman-Robin-Green-Arrow-Laugh-In-Old-School-Cartoon-Gif.gif

Is het zo erg in het noorden?

Hier is het gewoon het zelfde als september oktober november en december, 100% bewolkt en afwisselend regen.

echt zo wat over al spierpijn, onderrug, lats, triceps, biceps, rip

wees blij. ben echt 100 keer bijna op mijn bek gegaan vandaag

keertje afwisseling van 120 dagen op rij 5 tot 12 graden, regen, 99% bewolking en minimaal windkracht 3 uit bijna exact de zelfde windrichting.

dit is echt ram depressief weer.

de jankende baby's in een vliegtuig van weersomstandigheden.

voor het eerst in mijn leuven gekost door het trainen

dit is het niet

Is het zo erg in het noorden?

Hier is het gewoon het zelfde als september oktober november en december, 100% bewolkt en afwisselend regen.

wees blij. ben echt 100 keer bijna op mijn bek gegaan vandaag

mensen gaan hier schaatsend over straat.

dit, heb vanochtend ook nog even op de straat geschaatst. ligt prima ijs om te schaatsen.

wordt ook geadviseerd om te weg niet op te gaan, maar kan ook gewoon echt niet. heel veel auto's kunnen de oprit niet eens meer opkomen omdat het te glad is.
ook zit er 2-3cm ijs over je hele auto dus ben je minstens een half uur bezig voor die ijsvrij is. (deur is echt niet open te krijgen)

ik mag niet naar het EK omdat ik graag een 1 pers kamer wil

Lolwat

hier is een idee

betaal zelf voor je rare eisen

Terug
Naar boven