MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik kom serieus niet inslaap en ook niet tot rust, als ik ingeblikt met een andere lifter in een hotelkamer zit. Ik hecht veel waarde aan rust en focus vlak voor de wedstrijd, en minder aan het sociale aspect.
Er werd mij aangeraden om maar thuis te blijven, en dit alles om een fucking t*fus kamer

Oordoppen, vliegtuigmaskertje. Dan bemerk je toch niemand?

verdomme hoody jij hebt zeker de positieve vibe van phm gemist

Ik kom serieus niet inslaap en ook niet tot rust, als ik ingeblikt met een andere lifter in een hotelkamer zit. Ik hecht veel waarde aan rust en focus vlak voor de wedstrijd, en minder aan het sociale aspect.
Er werd mij aangeraden om maar thuis te blijven, en dit alles om een fucking t*fus kamer

Waarom geen 2 persoonskamer met de persoon die met jou mee gaat dan? Of ga je helemaal alleen daar naartoe?
Ik zou serieus niet om die reden (dat je geen 1 pers. kamer mag) niet gaan.

Waarom geen 2 persoonskamer met de persoon die met jou mee gaat dan? Of ga je helemaal alleen daar naartoe?
Ik zou serieus niet om die reden (dat je geen 1 pers. kamer mag) niet gaan.

Mag niet, alle lifters worden verplicht bij elkaar gezet

Mag niet, alle lifters worden verplicht bij elkaar gezet

Dan zou ik daar maar mee akkoord gaan, dat zou ik doen dan he. Als jij dat niet wilt, dan moet je dat niet doen, maar dan moet je je wel beseffen dat je nooit een EK of WK kan doen.
Is dat het waard?

Je kunt blijven tobben over hoe zwaar je het hebt, maar je kunt ook gewoon alles op alles zetten om over je fobie of wat het ook is, heen te komen en er wél heen te gaan en wél te presteren waar je zo hard voor gewerkt hebt. Neem een slaappil, weet ik veel. Beter dan niet meedoen omdat je jezelf ervan weerhoudt.

Dan zou ik daar maar mee akkoord gaan, dat zou ik doen dan he. Als jij dat niet wilt, dan moet je dat niet doen, maar dan moet je je wel beseffen dat je nooit een EK of WK kan doen.
Is dat het waard?
Moet je op alle internationale wedstrijden met andere athleten op kamer misschien?

Moet je op alle internationale wedstrijden met andere athleten op kamer misschien?

Bij een IPF wedstrijd volgens mij sowieso. Misschien bij andere bonden niet, maar dat is niet zo populair van/via Nederland en ik weet niet of je internationaal dan zo maar kan meedoen.

Bij een IPF wedstrijd volgens mij sowieso. Misschien bij andere bonden niet, maar dat is niet zo populair van/via Nederland en ik weet niet of je internationaal dan zo maar kan meedoen.
Best wel vreemd.

Die ervaring hangt erg van je kamergenooit af natuurlijk. Ofwel rol je al worstelend de kamer uit, ofwel vindt je je nieuwe gymbuddy.

Is dat het waard?

Enig begrip kan geen kwaad, ik vraag niet veel.

Ik lees vooral 'ik wil dit ik wil dat' en anderen moeten zich aanpassen. Nou ken ik de kern van je verhaal niet maar het klinkt heus niet zo onoverkomelijk. Zoals ik al zei, doe oordoppies in, mediteer desnoods, neem een slaappilletje. Je kunt zelf ook je best doen hé.

Je hebt er zo hard voor gewerkt, dus ga je die kans toch niet laten schieten bro?

Ga naar die kamer, maak een band, bespreek je situatie met je kamergenoot. De helft van de lifters is toch autistisch dus als je geluk hebt wil hij ook liever eenzaamheid. Je kunt perfect rond elkaar leven als je dat echt wilt, maar ik zou je toch meer aanraden het gewoon te doen, er het beste van te maken en je gewoon te amusseren. Je werkt niet elke dag je reet eraf om dan te zitten mokken toch?

Kop op!

Ik lees vooral 'ik wil dit ik wil dat' en anderen moeten zich aanpassen. Nou ken ik de kern van je verhaal niet maar het klinkt heus niet zo onoverkomelijk. Zoals ik al zei, doe oordoppies in, mediteer desnoods, neem een slaappilletje. Je kunt zelf ook je best doen hé.
je betaalt zelf overal voor, dan is dingen willen heel terecht. kom anders gezellig in mijn hotel slapen, jij geeft mij geld en ik zeg wat je moet doen. als je iets anders wil moet je lekker je bek houden met je ik wil dit en ik wil dat

Dat weet ik wel en dat begrijp ik wel, maar helaas kan je weinig vragen van een bond die een hotel afhuurt voor de atleten.
Ik begrijp je situatie en het is ook echt kut dat dit zo is, maar helaas kan je gewoon weinig anders dan of niet gaan, of het beste ervan proberen te maken.
Erover stressen heeft nu namelijk nog minder nut.

Maar nogmaals, ik snap echt wel dat je dat klote vindt.

dat je met atleten op dezelfde kamer moet hoeft helemaal niet btw

prof. dr. PHD msc WR houder Layne Norton zat gewoon met zijn vrouw

Terug
Naar boven