Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
On edge?Oh ja, dan mijn excuses.
Maar ik ben natuurlijk zwaar on edge op het moment.
1/6 > 9/11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On edge?Oh ja, dan mijn excuses.
Maar ik ben natuurlijk zwaar on edge op het moment.
1/6 > 9/11
Volstrekt irrelevant.
http://www.woorden.org/woord/pauper
Er is weinig nodig om me over de rooie te krijgen, geïrriteerd.

Er is weinig nodig om me over de rooie te krijgen, geïrriteerd.
Mad as hell.
Ze hebben me gewoon mijn eindmomentje van de dag ontnomen![]()
Niet bepaald, het is niet zo dat ik niet zonder kan maar ik keek er wel naar uit.
haha douchebags gonne douchebag

Volgende keer opbergen dus, als mensen niet genoeg hebben aan hun eigen spullenNiet bepaald, het is niet zo dat ik niet zonder kan maar ik keek er wel naar uit.
Morgen begint voor mij de hectiek weer na 2,5 weken niksen.
slaapwel you magnificent bastardYep, ik ben een wandelend stereotype.
1 grote douchebag.
Welterusten jongens, jullie zijn vanzelfsprekend stukken beter dan ik.
Ik stop er anders wel gewoon mee.Volgende keer opbergen dus, als mensen niet genoeg hebben aan hun eigen spulleninb4 jas weg
meer munnies is vaak hoger iq is vaak beter opvoedingtan2wealthy en "betere" opvoeding in één zin.... Erg gewaagde combi. Ik geloof nog steeds dat de kwaliteit van de opvoeding niet direct gerelateerd is aan het inkomen. Maar ja dat is mijn armenluis mening.
fout causaal verband grmeer munnies is vaak hoger iq is vaak beter opvoeding
gaat dus niet altijd op gr
Hey waar is Jan?meer munnies is vaak hoger iq is vaak beter opvoeding
Dat klinkt echt als een kut op een drumstel.meer munnies is vaak hoger iq is vaak beter opvoeding
Het zijn m'n ouders, een factor waar ik letterlijk nul komma nul invloed op heb gehad.tan2wealthy en "betere" opvoeding in één zin.... Erg gewaagde combi. Ik geloof nog steeds dat de kwaliteit van de opvoeding niet direct gerelateerd is aan het inkomen. Maar ja dat is mijn armenluis mening.
Dat klinkt echt als een kut op een drumstel.
Hoger IQ staat volledig los van normen en waarden etc. meekrijgen in je opvoeding. Of heb jij het over chique tafeletiketten als essentieel onderdeel van een opvoeding?
Het zijn m'n ouders, een factor waar ik letterlijk nul komma nul invloed op heb gehad.
Dit hele onderwerp is in al die tijd dat ik hier op DBB zit letterlijk nog nooit ter sprake gekomen.
Al die hatelijke kutreacties wanneer ik gewoon een feit aanduid dat in dit gesprek relevant was.
Houd je verkapte inferioriteitscomplex alsjeblieft bij je.
Chill. Wist niet dat je zo snel op je pik getrapt was.Het zijn m'n ouders, een factor waar ik letterlijk nul komma nul invloed op heb gehad.
Dit hele onderwerp is in al die tijd dat ik hier op DBB zit letterlijk nog nooit ter sprake gekomen.
Al die hatelijke kutreacties wanneer ik gewoon een feit aanduid dat in dit gesprek relevant was.
Houd je verkapte inferioriteitscomplex alsjeblieft bij je.
Jij ook niet.