AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M'n ouders zijn serieus tan2wealthy, wat overigens niets is om over op te scheppen, dit gaat vaak wel gepaard met een "betere" opvoeding, hoewel dit natuurlijk een subjectieve observatie is..
Ik heb simpelweg het geluk gehad om in de balzak van Jos te zijn ontstaan en niet in die van Pajeet.

Er is weinig nodig om me over de rooie te krijgen, geïrriteerd.
Mad as hell.
Ze hebben me gewoon mijn eindmomentje van de dag ontnomen :(

edgy rijkelui zoon die wiet rookt

such stereotype

Yep, ik ben een wandelend stereotype.
1 grote douchebag.
Welterusten jongens, jullie zijn vanzelfsprekend stukken beter dan ik.

tan2wealthy en "betere" opvoeding in één zin.... Erg gewaagde combi. Ik geloof nog steeds dat de kwaliteit van de opvoeding niet direct gerelateerd is aan het inkomen. Maar ja dat is mijn armenluis mening.

tan2wealthy en "betere" opvoeding in één zin.... Erg gewaagde combi. Ik geloof nog steeds dat de kwaliteit van de opvoeding niet direct gerelateerd is aan het inkomen. Maar ja dat is mijn armenluis mening.
meer munnies is vaak hoger iq is vaak beter opvoeding

gaat dus niet altijd op gr

meer munnies is vaak hoger iq is vaak beter opvoeding
gaat dus niet altijd op gr
Dat klinkt echt als een kut op een drumstel.

Hoger IQ staat volledig los van normen en waarden etc. meekrijgen in je opvoeding. Of heb jij het over chique tafeletiketten als essentieel onderdeel van een opvoeding?

Het zijn m'n ouders, een factor waar ik letterlijk nul komma nul invloed op heb gehad.
Dit hele onderwerp is in al die tijd dat ik hier op DBB zit letterlijk nog nooit ter sprake gekomen.
Al die hatelijke kutreacties wanneer ik gewoon een feit aanduid dat in dit gesprek relevant was.
Houd je verkapte inferioriteitscomplex alsjeblieft bij je.

Dat klinkt echt als een kut op een drumstel.

Hoger IQ staat volledig los van normen en waarden etc. meekrijgen in je opvoeding. Of heb jij het over chique tafeletiketten als essentieel onderdeel van een opvoeding?

je hebt geen idee waar je over praat

Het zijn m'n ouders, een factor waar ik letterlijk nul komma nul invloed op heb gehad.
Dit hele onderwerp is in al die tijd dat ik hier op DBB zit letterlijk nog nooit ter sprake gekomen.
Al die hatelijke kutreacties wanneer ik gewoon een feit aanduid dat in dit gesprek relevant was.
vMExgMZ.jpg

Chill. Wist niet dat je zo snel op je pik getrapt was.

Ik vind alleen het gebruik van worden als tan2 kk enz enz nou niet echt getuigen van super opvoeding. Maar dat kan zijn dat ik gewoon beetje erg ouderwets ben opgevoed. Maakt mij niks of iemand van gegoede afkomst is of uit de goot omhoog gekropen.

Alleen jouw woordgebruik vind ik nou niet iets wat ik aan mijn dochtertjes mee zou geven. Dat probeerde ik er over te zeggen. En voor de rest ga je maar weer druk verder met je tan2 drukke leventje

Terug
Naar boven